HAR DU LYST, HAR DU LOV

Categories Hverdag

I dag har vært en sånn dag hvor du har hatt lyst til å gjøre ingenting. Bare ligge på sengen og lytte til musikk og titte opp i taket, for så å la tankene leve sitt eget liv. Det kalles søndag. Den siste dagen i uken. Jeg har prøvd å få med meg noen episoder som gikk på tv-skjermen tidligere. Men etter et par minutter var jeg ganske så lei av det.

Dermed søkte jeg litt på nett for å se om det fantes noe spennende der. Plutselig kom jeg på at det var en gammel serie jeg hadde lyst til å se, men tror du ikke jeg klarte og falle i søvn etter første episode? Joda, borte ble jeg, og etter den lille luren var lysten til å se videre borte. 

Hva skulle jeg egentlig finne på en slik dag som dette? Ikke hadde jeg lyst til å finne frem filmen som jeg har liggende som jeg har lyst til å se. Ikke nå i hvert fall. Som jeg viste dere i et innlegg i går, har herr Pompel fått seg ballerinakjørt. Derfor har det blitt litt skjønnhetsstell på han i dag også. Ble børsting av løspelsen, og til og med fått både manikyr og pedikyr (les neglklipping).

Så noe har jeg i hvert fall fått gjort for å få denne trege dagen til og gå. Og for å unne meg litt selv også fant jeg frem noen fristelser. Har du lyst, har du lov – og før jeg visste ordet av det sto denne skålen med is foran meg. 
 

7 kommentarer

7 thoughts on “HAR DU LYST, HAR DU LOV

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *