FØLGE MEG I DEN STORE VERDEN?

Categories Hverdag

“Pang” sa det plutselig en mandags morgen. Nå er vi her igjen og uka er godt i gang. Tirsdagskvelden er snart her, og når den er over går plutselig resten av uken i en reserfart. Deilig for noen, men også veldig skummelt. Jeg rekker jo så vidt å planlegge de neste timene for min fremtid.

Og angående min fremtid – jeg kommer nok aldri helt sikkert å vite hvor jeg egentlig befinner meg, eller hva som kommer til å skje før jeg står midt oppi det selv. Vi kan drømme oss bort og se for oss noe, men det blir stort sett aldri helt likt sånn som jeg ser det for meg. Har du egentlig tenkt litt på det?

Verden er så uendelig svær, men vi står bare på en liten del av den. Jeg skulle gjerne opplevd mer av verden å drømme meg helt bort. Bare ligget der langt ute på en øde øy og bli servert smoothie etter smoothie med en paraply i drinken. Det hadde vært noe, men vi får nok leve i den virkelige verden. Der hvor vi er her og nå.

Selv om jeg ikke kan strekke meg langt opp til nord eller helt ned til sør, samtidig som jeg kan se bort i vest og gi en hånd i øst, kan verden likevel få et innblikk i hva jeg gjør og hva jeg trives med. Jeg vet at det er en liten håndfull som følger meg her om det jeg skrive og deler på denne bloggen, men likevel er jeg ikke bare en del av denne plattformen.

Vi har også ander store medier. Snap for eksempel. En veldig populær applikasjon blant de yngre og eldste. Både jenter og gutter, og kvinner og menn. De siste årene har snap faktisk vokst seg større, og også jeg fikk en stor fristelse til å lage meg en bruker for noen år siden. Så, om du er av interesse og er nysgjerrig på å følge meg i den store verden, kan du alltids følge meg der også.
 


 


 


 


 


 

4 kommentarer

4 thoughts on “FØLGE MEG I DEN STORE VERDEN?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *