ØNSKER DERE EN FLOTT KVELD

Categories Hverdag

Lite produktiv dag har det vært, og ikke har jeg hatt lyst til å gjøre noe heller. Sekundviseren hadde akkurat bikket over midnatt til i dag før jeg var langt inne i en annen verden, og etter en god natt søvn har jeg bare tatt tiden som den kom. Blitt noen filmer har det også, bare for å få dagen til å gå.

Formen er ikke hundre prosent på topp nå heller, og skulle vel egentlig ønske at jeg kunne brukt ferien min på noe annet. Er heldigvis ikke blitt syk, og krysser fingrene for at jeg ikke blir det heller. Det er bare den formen som er litt rusten.

Til tross for en veldig stille og rolig dag, hvor jeg også har fått gjort unna litt nyttårsvask, har vi i kveld fått besøk av vår kusine på snart fem år. Ikke skal hun bare være på besøk her i noen timer, men er så heldig å få lov til og overnatte. Var i hvert fall et smil om munnen hennes da hun kom inn døra her i dag.

Nå har vi kost oss med mat. Kanskje ikke med de lekreste fatene, men mat har vi i hvert fall fått i oss. Så enkelt som ostesmørbrød i ovnen kan slå an for både store og små, og i kveld smakte det godt. Håper dere har hatt en fin romjulsdag, så ønsker jeg dere en flott kveld videre.
 


 


 

3 kommentarer

3 thoughts on “ØNSKER DERE EN FLOTT KVELD

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *