VEIEN TIL NOE HER I LIVET

Categories Hverdag


 

Har du noen gang tenkt tanken over hvor mange tanker som driver og svirrer rundt hos deg? Og hvor mange tanker er det egentlig mulig å la gå samtidig? Det er nok et spørsmål man aldri får svar på, for helt i toppen hos både deg og meg står det aldri stille, og vi tenker på alt og ingenting.

I hvert fall er det sånn for meg, og nå om dagen går det tusenvis av ord og setninger som nesten har startet fjerde verdenskrig. Jeg var aldri sånn superopptatt av historie på skolen, og klyp meg gjerne om jeg nå tar feil – men det har vel ikke vært fjerde verdenskrig her i verden før?

Uansett, det føles ut som en koselig fest har ramlet ut av kontroll. Men er det egentlig noe å lage så mye styr ut av? Når det skjer en endring i livet som både er en fordel og en ulempe, da kan man fort virke litt usikker når man først får satt seg ned og tenkt over handlingen. 

Det er ikke bare hos meg det skjer en vending. Både du og dere andre har endringer i livet som dere enten er positive til, eller at det som skjer er så på bærtur at du kunne lagt deg ned på bakken for å grine. Helt sikker er jeg på at jeg gjerne skulle hatt enda flere armen – om ikke flere kopier av meg selv sånn at jeg kunne delt meg.

Veien til noe her i livet kan kjennes både rart, skummelt og flott, bare for å nevne noe. Det er bare det at alle tanker man har rundt noe kan stå i en haug og ikke være stablet. Men jeg vet at stabelen vil stå støtt, bare jeg får vendt meg til tanken. Uansett, det blir bra!

6 kommentarer

6 thoughts on “VEIEN TIL NOE HER I LIVET

  1. Det er ganske rart hvor mange tanker vi kan gå å tenke på sammtidig ja, det er nesten for slitsomt noen ganger, huff. Håper du får vendt deg til tanken snart da! Ønsker deg lykke til i såfall, hva det nå enn er.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *