NÅR SKAL DET KNUSES?

Categories Hverdag


 

Tredje juledag og jeg har overlevd dagene med å ha vært klistret til titteboksen og slukt i meg alle de fine filmene som har gått. Fått med meg The Holiday et par tre ganger for å si det sånn, og Alene hjemme har ruller over skjermen også – både 1, 2 og 3 selv om jeg ikke er helt sikker på hvem som er hvem. Men gode filmer er dem uansett. Og for ikke å snakke om den kjempefine filmen Julenatt i Blåfjell.

Men her jeg sitter midt opp i romjulstiden så falt det ned en tanke. Når skal det knuses? Tidligere denne måneden satt jeg sammen og pyntet et pepperkakehus, som har vært med og gitt litt julestemning. Et ganske enkelt men fint hus, som jeg kan rive fra hverandre når som helst. Men når er det du pleier å slå løs med hammeren, å kvitte deg med, og kanskje spise opp restene etter det du tidligere satt opp? Hva er dine tradisjoner rundt dette?

3 kommentarer

3 thoughts on “NÅR SKAL DET KNUSES?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *