SPØRSMÅLSRUNDE #1

Categories Spørsmål


 

Kalde og mørke kvelder på starten av det nye året. Sykdom og forkjølelse som du er omringet av, og du har ikke like fullastet energi på baken. Derfor har denne lørdagen gått til å gjøre ingenting, og jeg har derfor ikke noe inspirasjon til å kunne bygge opp en tekst sånn som jeg liker så godt. 

Jeg har tenkt frem og tilbake på hva jeg skulle ha delt i dag, men fant til slutt ut at det var best med en liten fridag fra skrivingen. Men jeg klarte ikke å holde meg unna, og følte at jeg bare måtte binde sammen noen ord. Men uten en tanke bak dagens ordlegging var det ikke akkurat like lett som det pleier.

Så, hvorfor ikke by dere på en liten spørsmålsrunde på starten av året? Ikke at jeg pleier det så ofte, men alltid litt morsomt å se hva dere lesere lurer på, og hva dere sitter på av tanker. Så mens jeg leter etter idéer og lysten til å skrive enda mer, så kan du nå pøse ut med spørsmål som du måtte lure på. Det kan være om alt mulig – alt fra om det er noe dere vil jeg skal skrive om her inne, til det dere måtte ha på hjertet. Så nå er det bare å fyre løs!

12 kommentarer

12 thoughts on “SPØRSMÅLSRUNDE #1

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *