VENTET PÅ MEG PÅ SENGEKANTEN

Categories Hverdag

Du vet når alarmene uler så høyt som du aldri hadde trodd at dem skulle gjøre? Uansett, sånn føltes det ut i dag da det første tegnet ga lyd fra seg allerede før seks til morgen i dag. Jeg pleier som oftest å være lett på tå når det gjelder å stå opp om morgen. Men i dag var det rett og slett litt tungt.

Opp måtte jeg, om det så var om jeg hadde lyst til å grave meg godt under dynen og legge hodet godt til rette på puten. Her var det ingen tid å miste, for jobben, den ventet meg bare noen skritt ut i den alt for store verden. Jeg kan jo avsløre at det ikke hadde gått helt opp for meg at det endelig var blitt fredag der jeg valset ut dørene til morgen i dag.

Men med en motivasjon til å leke seg gjennom dagen, både høyt og lavt, så kan jeg røpe med å si at dagen gikk med en så som så av hastighet, med masse liv og røre. Men nå skal det sies at det er mest kjærlighet i denne jobben, og det er det som er så fint med å være sammen med barn.

Hverdagen har nå gått mot slutten, og det er ikke flere arbeidsdager denne uken. I hvert fall ikke med barn rundt meg. Etter å ha brukt opp masse energi på en uke, så var gleden stor da jeg kunne ramle ned på sengen da jeg dunket over dørstokken her hjemme. Og det gjorde jeg også. Men på sengen min lå det noe. En overraskelse.
 


 

Husker dere i starten av uken at jeg fortalte dere at jeg klikket meg inn på et varsel? Og at i varselet ledet det meg videre til en tråd, som igjen ledet meg til en ny fane hvor navnet mitt var trykt? Jeg var så heldig å vinne i en konkurranse hvor jeg tilfeldigvis hadde lagt igjen et spor, og i dag var det denne premien som ventet på meg på sengekanten. Og vet du hva jeg vant?
 


 


 


 

I dag kom altså premien min. En kjempefin, men enkel kjole som hadde kjørt nedover til meg helt fra Stavanger. En veldig flott gave – og nå skulle jeg bare ønske at jeg var en kjolejente. På en måte er jeg det, for jeg syns kjoler er veldig fint – spesielt på andre. I skapet mitt har jeg en liten haug av ulike kjoler, både sommerlige- og pene kjoler. Men de blir egentlig svært lite brukt.

Jeg skulle ønske jeg kunne gå oftere med disse plaggene, men de blir stort sett bare hengene der. Det skal sies at jeg syns kjoler, men også andre plagg er veldig fint på andre, og det er ikke alltid jeg klarer å se at det blir like fint på meg selv. Kanskje andre har samme syn som meg på klær? I så fall er jeg veldig fornøyd med den, og jeg likte den veldig godt. Nå kan jeg endelig ta helg!

6 kommentarer

6 thoughts on “VENTET PÅ MEG PÅ SENGEKANTEN

  1. Veldig kul kjole! Det er jo praktisk ha en sånn kjole til jobbkonferanser, fester, julebord og andre anledninger der det passer seg med kjole, selv om man vanligvis ikke bruker det 😀 Du kledde den veldig godt!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *