SOMMERDAGER OG HUNDEBESØK

Categories Hverdag


 

Hvor skal jeg starte? Hvilke ord skal jeg bruke for å binde en liten tekst om hvordan denne dagen egentlig har vært? Plutselig var vi kommet dit igjen hvor jeg forlot jobben i går, og dagen i dag var igjen en fridag. For nå, nå var det endelig helg!

Både gårsdagen og denne lørdagen har vært utrolig fin. Det er så godt å ha sånne fine og varme vårdager. Og hvis jeg virkelig skal sette ord på denne dagen så har jeg virkelig hatt sommerfølelsen over meg. Himmelen var blå, solen skinte og rundt fløy flere par av fugler som kvitret etter den fantastiske tiden de også.

Jeg startet dagen med både langbukse og langermet genser, men fant ut etter noen timer at det bare var å kaste det fra seg. Gradene steg oppover, og det var ikke annet valg enn å kle seg om til sommerklær. For aller første gang i år har vi hatt en ganske varm vårdag, og for første gang i år har jeg kunnet tre på meg både shorts og singlet. 
 


 

Siden været var så fint som det var så hadde jeg planer om å gjøre litt i hagen. Jeg hadde en lyst til å sette meg i sving, men arbeidet kom jeg ikke så langt på før jeg måtte sette meg ned. Ned i stolen falt jeg, stillesittende og slikket sol. Her var det om å gjøre og få så mye ut av solen som man kunne, og for første gang i år har jeg klart å komme i startfasen om å få sommerfargen. Nå gjelder det bare å bygge videre på den – i håp om å få enda flere sommerdager som dette.

Sommerdager og hundebesøk, det klager jeg ikke på. For vi har også hatt hunder flyende innom her også. To små hunder som har hatt fart på seg. Som har kost seg og hatt gleden av det fine været de også. Og når jeg først hadde muligheten så ble det en liten hundeshoot.
 


 


 


 

Med det så runder jeg av for dagen. Legger meg til rette for å nyte en flott kveld med god middag, musikk, rolige timer og kanskje litt serier. Det har gått mye i serier de siste ukene, for det er flere jeg har hatt lyst til å se. Blant annet har det gått i BloggerneUnge lovendeHeimebane og ikke minst smakebiter på den nye Skam – dramaserien Blank. Verdt å ta en titt på noe av dette om du ikke har fått det med deg. Ønsker dere en utrolig fin helg videre!

2 kommentarer

2 thoughts on “SOMMERDAGER OG HUNDEBESØK

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *