LA OSS GÅ FOR DENNE FARGEN

Categories Hverdag


 

Nå er det bare å begynne og se mot morgningene som får et tynt tåkelag over seg, kjøligere temperaturer og så smått mørkere morgentimer. Nå er det ikke lenger noe tvil – høsten er her. Det er enda mange grønne trær, men om man enten treffer på de riktige stammene av en kronetopp eller bevisst legger mer merke til det så ser du faktisk at fargene endrer seg mer nå.

Det blir gulere, så hvorfor ikke la oss gå for denne fargen. Her om dagen dro jeg frem en ypperlig høstgenser for anledningen. Jeg er riktig nok en liten frysepinne, så jeg elsker sånne gensere som holder meg varm på sånne ekstra kjøligere dager. Denne var tilfeldigvis gul, og neste dag dro jeg på meg en annen genser, også i en gulfarge.

Eller, det var vel riktig sagt heller en slags bluse. Men uansett. Rett før helgen når jeg hadde på meg denne gule overdelen og tok en liten bytur, som i og for seg skulle brukes til å se fordi jeg ikke trengte noe, så kom jeg likevel ikke tomhendt hjem. Noe storhandel var det heldigvis ikke, men disse to små plaggene måtte jeg ha med meg hjem da jeg kom over dem.
 


 

Med en gul bluse på meg så kunne jeg ikke annet enn å gå for den samme fargen på plaggene jeg fant. Et nytt skjerf og en ny og deilig lue ble hamstret inn, og både kvaliteten og fargen falt i smak. I bunn og grunn liker jeg veldig godt grønt, og spesielt rødt. Men å se denne fargen uten å ta plaggene med meg var helt umulig.
 


 


 

Nå skal jeg i hver fall ikke fryse utover høsten og vinteren. Nå skulle jeg bare hatt noen gule bukser, gule sokker, gule votter og gult undertøy, så hadde alt vært knallgult. Men det kommer nok ikke til å skje med det første. Det får holde med at hele skogen blir gul med den tiden som kommer nå, så får heller jeg bruke andre farger også for å skape litt kontraster.

3 kommentarer

3 thoughts on “LA OSS GÅ FOR DENNE FARGEN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *