HØYEST OPPE PÅ ØNSKELISTEN

Categories Hverdag

Opp og hoppe, morgen ble plutselig lys da jeg lettet på de halvtunge øyelokkene, fikk våknet enda mer før jeg til slutt kastet meg ut av senga. Vel, skjedde kanskje ikke så brutalt som det hørtes ut som, men jeg hadde planer for denne dagen. Noe store eller mange punkter hadde jeg ikke stående på dagens liste, men et gjøremål som likevel lyste litt ekstra opp for det.


 

For en liten stund siden hadde jeg vært inne og sett på både den ene og den andre siden. Leitet meg frem og tilbake for å finne det jeg var ute etter og som sto høyest oppe på ønskelisten denne bursdagen som jeg nettopp har hatt. Men for å si det sånn, det har virkelig ikke vært lett å finne seg frem til dem, for det viser seg sånn at ikke alle de aktuelle butikkene har dem inne.

Hvorfor det er sånn, det har jeg ikke et klart svar på fordi jeg ikke kjenner til bakgrunnen deres. I fjor høst kjøpte jeg meg nemlig nye sko. Ja, det er vel snart et år siden allerede. For første gangen da gikk jeg over til et helt nytt merke som jeg ikke hadde hatt før, etter at jeg var rimelig fornøyd og  hadde hatt flere par av et og samme annet merke.

Da jeg gikk over til noe helt nytt sist gang jeg handlet meg nye sko, så ble jeg overraskende fornøyd over kvaliteten og hvor godt produktet satt. Jeg likte dem veldig godt, og de kjentes også behagelig ut å ha på seg. Noe svært mye vekt var dem heller ikke, og merket var noe for meg.


 


 


 

Som nå bildene viser så har jeg kastet inn håndkle og skaffet meg nye joggesko, fra et veldig godt merke – Hoka. Jeg syns det er litt rart at ikke alle, eller flere sportsbutikker har dem inne i sine butikker. Men disse fant jeg på Olympia Sport her i Tønsberg, og etter å ha hatt mørkeblå sko tidligere med lyseblå detaljer, så gikk jeg for den enkle varianten denne gangen og valget endte på svarte sko.

Det var også denne fargen jeg var ute etter. Veldig nøytralt, og det går til alt. Nå gleder jeg meg til å traske rundt omkring fremover, helt til det blir kaldere og snøen faller. Men la oss håpe det sistnevnte ikke skjer på veldig lenge. Jeg er ikke klar, og det vet jeg at mange andre ikke er heller. Disse skal jeg nå gå med fremover så lenge jeg kan.

Det jeg liker så godt med disse joggeskoene er at de har en såle som er buet. Dette gjør det lettere å traske rundt på hardt underlag, og når man går og står så mye på jobb blant annet, så er disse helt ypperlig for meg. Jeg vet at flere har tatt dette merket i bruk, og jeg har bare hørt positive tilbakemeldinger på dem. Og jeg har bare gode inntrykk av å traske rundt med dem på føttene mine.

De forrige skoene mine av samme type heter Clifton 3. Mens nå har jeg oppgradert til noe høyere, hvor disse nye skoene heter Clifton 5 Wide W. Om du vil se nærmere på dem kan du jo om du ønsker klikke deg inn på deres nettside til butikken jeg kjøpte dem, som du finner her
 

10 kommentarer

10 thoughts on “HØYEST OPPE PÅ ØNSKELISTEN

  1. Så kule sko! Og så fin du er på håret 🙂 Det er stilig at det er lysere nederst, litt lysere tupper, det skaper spill 🙂 Du kler nok både blondt og brunt hår du.

  2. Vilde: Takk. Og tusen takk for hyggelig kommentar 🙂 Hadde blondt hår for to år siden, og det er den eneste gangen jeg har vært blond. Det varte vel et halvt års tid før jeg farget det tilbake til mørkt – som jeg også trives best med. Men skoene, de falt virkelig i smak.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *