SPØRSMÅLSRUNDE #2

Categories Spørsmål

Gabang, og så var man igjen rast ned i stillingen som er alt for god å sitte i. Tidlig i morges var jeg mer interessert i å tøye de stramme tøylene enda mer, da jeg egentlig ikke hadde lyst til å sette mine føtter utenfor sengen, for så å la resten av kroppen ramle ut. Du kjenner sikkert til den følelsen du også, og har mest sannsynlig vært gjennom den flere ganger – “skulle bare ønske jeg kunne ligge her hele dagen!”

Skulle gjerne hatt flere sånn late dager, og da helst når det passet meg. Men denne tirsdagen passet det svært dårlig, for foran meg hadde jeg en jobb som ventet meg. En jobb som får meg til å trekke på smilebåndet når jeg møter de mest fantastiske og nydeligste barna jeg vet om. For ikke å glemme de gode folkene man jobber sammen med. Tenk å være så heldig å tilbringe så mye tid i deres små hverdag. Om vi bare tenker litt ekstra, så skal det sies at vi er ganske heldige som får være med å ta del i så mange herlige barns liv.

Men nå var det ikke dette jeg hadde tenkt til å komme med i kveld. Ikke denne gangen. For plutselig kom det et lys opp foran meg om at det kanskje var på tide med en ny runde. En tilfeldig tanke gjorde sånn at jeg sporet litt av, som igjen førte meg videre til at jeg måtte sjekke når det var sist jeg hadde en slik runde.


 

Så nå åpner jeg mine armer. Slipper dere lesere med en hånd inn for å la dere komme med alt dere måtte lure på. Sitter du med noe på hjertet akkurat nå? Har du gått rundt over en lenger tid og lurt på noe, men ikke tørt å spørre? Nå kan du la ordene av spørsmålene komme frem, for nå er spørsmålsrunden i gang.

3 kommentarer

3 thoughts on “SPØRSMÅLSRUNDE #2

  1. Hvor i livet og hva i livet kunne du ønske deg om 5 år?😊 Kanskje et vanskelig stilt spørsmål, men.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *