ALDRI VÆRT BORTE I DEM FØR

Categories Hverdag

Mens man sitter her og venter på sommerværet og får dagene til å gå med serie rullene på storskjermen, så har det seg sånn at man klarte å havne i fellen. Jeg klarte ikke lenger å holde meg unna knappene, og med bare noen enkle tastetrykk så var det blitt for sent.

I noen uker nå har jeg vært på utkikk i butikkene her i byen, på leit etter noe som ville møte min smaksans for dette her. Men siden enten prisene ikke har vært på spill, eller varen ikke har vært godt nok likt, så måtte jeg gripe taket og jakte på nettet.

I helgen suste jeg gjennom zalando sin nettside, og etter å ha klikket meg litt frem og tilbake fant jeg til slutt et par som jeg likte ganske godt. Nå var dette ut ifra bildene som lå der, og med enda et tastetrykk så var nå et par sko på vei hjem til meg, og i dag kunne jeg endelig hente dem.

Går det an å se hvem av disse parene som er nye? Det er vel ikke tvil om at det var på høyest tid med en utskiftning, og de gamle birkenstockene mine er vel tre år gamle tror jeg ut ifra det jeg regnet meg tilbake til.

Så at det ramlet inn helt nye sko til meg i dag, det gjorde ikke noe for å si det sånn. Nå er det riktig nok ikke samme merke jeg har skaffet meg, men gikk for et merke kalt Tamaris. Aldri vært borte i dem før, men fy så gode dem var å ha på seg.

Overraskende god såle, med behagelig pute som disse labbene kan tråkke på mens føttene er ute og vandrer. Og overgangen til så stor forskjell på behagelighet er kanskje ikke så rart når de svarte birkenstockene allerede var godt tråkket ned, og det nærmest var helt hardt å labbe rundt i dem.

Så nå skal det bli godt å gå rundt i helt nye og lette sommersko – er bare å håpe på enda finere vær og noen grader ekstra. Savner å kunne nyte solen skikkelig, og det har ikke vært mye bikinivær her så langt i juli. Er det da lov å håpe på en skikkelig knallsommer de neste ukene da?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *