NÅR MAN FINNER SEG NOE NYTT

Categories Interiør

Noe må man jo bruke helgen sin på, og denne gangen følte jeg for å unne meg et eller annet. Ute var det overskyet og litt grått, og når man har hatt det sånn i litt for lang tid så kan man fort ha behov for noe som kan dra deg litt opp.

Det var blitt helg, det var lørdagen som sto for tur og med et par ærender på lappen så fikk byen besøk. Som vanlig når man stikker snuten innom senteret så er det alltids noen butikker man må innom, og det er alltid noe å se på.

På forhånd hadde jeg ikke noe stående på denne listen min, men når man plutselig står der midt blant alle de spennende butikkene så var det noe man hadde lyst på likevel. En liten jaktrunde og snusing på om det var noe som fristet, og så fikk man fangst på kroken til slutt.

I det ene sekundet fant jeg ut at jeg hadde lyst til å bytte ut noen lamper jeg hadde stående på rommet mitt. Jeg hadde behov for litt variasjon, eller nærmere bestemt noe nytt som var synlig nok. For det er jo alltids sånn, eller stort sett at man føler seg i litt bedre humør når man finner seg noe nytt.

Og nytt ble det. Og nå har jeg fått plassert og pyntet opp med disse lekre lampene som falt i smak, og jeg drømmer alltid om å innrede mitt eget hjem en gang der ute i fremtiden. Så det er ingen tvil om at også disse lampene skal bli med meg videre på reisen, sammen med alt det andre jeg har spart opp.

Litt forandringer ble det også når lampene fikk sin plass i rommet, og kanskje blir det litt flere små forandringer etter hvert. Føler for å gjøre et eller annet, men vet ikke helt hva enda. Men noen helomvending blir det garantert ikke. Må nok tenke litt først.

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *