MANGEL PÅ ORMEFANGST ELLER BIKINIVÆR

Categories Hverdag

Selv om ikke denne sommeren stråler like mye som man skulle ønske, hvor man kan ligge langflat langs strender og hageterrasser fra morgen til kveld å nyte en kald is, så gjør man likevel det beste ute av dagene likevel.

Men jeg kjenner jeg savner at gradestokken skulle vært mye høyere, og det å ha lyst til å dra frem bikinien. Kunne bruke tiden på late dager på en annen måte enn jeg gjør nå, for disse ukene har det stort sett gått til serietitting.

Og med fraværende og mangel på en sommer som man hadde sett for seg, så er det også mindre aktivitet i disse fellene mine. De fellene jeg hvert år har lagt ut for å fange disse ormene, eller øgler som de er.

For det er ikke like mye liv der i år som det var for et år tilbake, og andre tidligere år også forsåvidt. Men de er der for det, og da jeg lettet på både steiner og planker som jeg har så viste det seg at jeg fant fem av dem i dag.

Men om det så er mangel på ormefangst eller bikinivær så er det sommer likevel. I hvert fall en stund til, hvis det blir mer av disse solfylte dagene som man går rundt og ønsker seg.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *