BLE LITT PÅSKE I ÅR OGSÅ

Categories Hverdag

Dette runde og store egget. Med rosa detaljer og to søte påskekyllinger midt på. Påskeegget som jeg var så heldig å vinne i en konkurranse som Foynhagen hadde tatt initiativ til å la noen tilfeldig heldige der ute være med i trekningen på. Og egget, det ble mitt.

Husker godt alle fristelsene som lå oppi det. Alt fra marsipansjokolade og annet godt, til en konsertbillett som jeg kunne benytte meg av. Litt av en premie med andre ord.

Etter litt vanskeligheter med å finne akkurat hva man hadde lyst til å fylle det med, ettersom det var mangel på påskegodteri rundt omkring i butikkene, så fikk jeg endelig fylt det opp til slutt. Med litt søtt og litt salt så ble det mye bedre enn ingen egg. Og alt det som er oppi var det som fristet mest av de bortgjemte skattene jeg fant som var igjen å finne.

Jammen godt det ble litt påske i år også. Og at man hadde en god grunn for å fylle opp et egg sånn som dette. Jeg bruker det jo aldri ellers i året, så nå har jeg litt å kose meg med i de neste ukene som kommer.

Hvis det holder så lenge da. Det pleier vanligvis ikke å gå rett ned på høykant når jeg har noe godt sånn som dette liggende. Jeg kan kjøpe noe som jeg har fryktelig lyst på, men så ender det ofte med at det blir liggende fordi det ikke ble like fristende når det kom i hus. Så litt spennende å se hvor lenge jeg klarer å kose meg med dette her. Kose meg, det skal jeg i hvert fall klare.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *