Har du noen gang tenkt over hvor lett det egentlig er? Det er ikke til å legge skjul på at alt det som foregår på nettet har blitt veldig enkelt. Det går fortere enn man klarer å tenke, og før man visste ordet av det var det allerede en pakke på vei hjem til meg.

Alt er så mye enklere nå for tiden. Om ikke alt, så er det i hvert fall mye som er det. Jeg har i lang stund fulgt et herlig par, hvor det hele startet med å følge en ung herremann som hadde en fantastisk herlig mor. Henne var syk, men sammen laget dem underholdning og humor i hverdagen gjennom hans kanaler.

Det er heller ikke til å legge skjul på at hvis du ikke har hørt om han, som går under navnet Mrchristian83, så er han verdt å legge seg merke til fremover. Han var også heldig og fant seg en herlig kvinne, og sammen hadde de tre en humor som spredde glede.

Siden moren var syk og det snart har gått et år siden hun sovnet stille inn, så har det gått veldig bra for han i ettertid. I hvert fall utifra det han deler gjennom sine sosiale medier og det vi får se. Og som en del andre kjente influensere som markerer seg ekstra der ute i den store verden, så klarte jeg ikke å klikke meg forbi hans side på nettet, og denne pakken her havnet hjem til meg.

Det viser seg jo at man blir ganske glad av å shoppe, og det har jo blitt en del av det på meg i år, selv om jeg ikke har tatt helt av sånn som jeg kanskje har drømt om. Hadde jeg plukket ut alt det jeg hadde kommet over og som jeg hadde hatt lyst på til en hver tid, så hadde jeg vel hatt et rom overfylt med ting og tang.

Uansett, jeg klarte ikke å motstå fristelsen til å klikke meg hjem et par briller av hans merkevare. Det var som om varen lyste opp foran meg, og jeg bare måtte ha disse her. Ny solbriller har jeg nå fått, og jeg som ikke har nok av det fra før. Og ikke minst skaffet jeg meg et par andre solbriller for bare noen uker tilbake.

Hvem er det som ikke vil ha så lekre solbriller som dette? Også så lette og elegante, samtidig veldig enkle og kule. For å si det sånn, jeg angrer ikke på dette kjøpet heller, og jeg har bare sett og prøvd dem i kun få timer. Gjett om dem skal bli brukt når solen blender øynene.

Dette her er dameversjonen av det som ligger under kolleksjonen til brillemerket han har kommet med. Og hvis du er like nysgjerrig som meg og vil enten klikke hjem samme solbriller du også, eller se hva annet han har vært med på å lage, så finner du alt sammen her inne. Og hvem vet – kanskje han får flere tanker og idéer med videreproduksjon etter at flere lar seg friste til å skaffe seg det han har vært med å få til.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *