BURSDAGSGAVEN

Categories Hverdag

Du vet når helgen kommer springende mot deg, du er klar for et par fridager til å kunne gjøre det du måtte eller ha lyst til, og så sitter man plutselig her med en lørdagskveld som snart er forbi. Akkurat sånn føler jeg det, og det er ikke første gangen.

Bursdagsmiddagen er også fortært, og underholdning på storskjermen med Skal vi danse suser kvelden gjennom. Og med ro og stillhet etter denne uken, hvor også høsten har tatt med seg mørke kvelder, så får man lyse dem opp med levende stemning. Og da var det fint å få denne fine gaven til bursdagen min.

I år hadde jeg ikke et eneste ønske som virkelig presset seg frem. Jeg har det meste og alt jeg trenger, og da blir det vanskelig å finne og peke noe ut som kunne være noe. Men selv uten ønsker så var jeg så heldig å få litt for det, og det har allerede fått en plass i rommet.

En lekker yuccapalme spriker ut i kantene, en helt fantastisk duft sprer seg utover og levende lys som glimter til. Nå blir det mange fine høstkvelder fremover med denne bursdagsgaven.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *