SLITESTERK OG VELDIG KOMFORTABEL

Categories Hverdag

Jeg lar meg hoppe litt tilbake, og for nøyaktig en uke og et par dager siden så ble jeg lurt til å gjøre noen veldig enkle tastetrykk. Tenk at det er så enkelt og lite som skal til for å kjenne på den overdosen av glede som sprer seg nesten som ild i tørt gress når man finner noe man liker.

Jeg hadde vel vært inne på tanken sånn et lite sekund tidligere. Men det var her en dag i forrige uke da jeg kom hjem fra jobb at jeg spratt rett inn på nettet for å ta en veldig rask titt, som igjen førte til at noe var på vei hjem til meg.

Hjemme hos meg føler jeg at det henger ting over alt. Ikke sånn bokstavelig talt, men jeg har for eksempel veldig mange jakker har jeg lagt merke til, fordi jeg har par som egner seg mest til jobb, også er det andre varianter som kan brukes til litt mer penere bruk – til hverdags ellers.

Også har jeg en del uteklær til ulike sesonger, og da gjerne dobbelt av en del. Men nå har jeg fått tak i denne dressen, som jeg fant her. Allværsdressen som går til alt, og som er både vanntett og vindtett, er slitesterk og veldig komfortabel å ha på seg, av det lille jeg har fått brukt den.

Og nå som vi har denne høsten med oss i hælene, og det gjerne er full fart og mye som kan skje, så er det veldig lettvint hvor man bare kan hoppe rett opp i denne når man skal ut. Og ikke minst en veldig lett dress som gjør det lett å bevege seg sammen med andre barn som gjerne skal springe rundt og er overalt.

Også så mange smarte detaljer den har. Blant annet innstramning på beltet sånn at den sitter godt rundt livet. Og ikke minst at den er laget med baktanke til mennesker som jobber i barnehage. Da bare måtte jeg ha den, og jeg angrer ikke.

Det er en dress som er utstyrt med mange smarte løsninger. Og slike løsninger liker vi. Og for dem som sitter veldig mye, så er det gode og lange knebeskyttere. Så med andre ord, absolutt mye bra med denne dressen, og jeg tror ikke jeg ville gått for noe annet når denne er så lett som den er.

Og kulden, den kan i og for seg bare komme snikende, for jeg er klar med utstyret. Men jeg satser jo på og håper at det blir en varm og mild tid fremover. Jeg er i hvert fall forberedt på både det ene og det andre.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *