DE HADDE PASSET INN HOS MEG

Categories Interiør

To dager fløy i en heidundrenes fart, og pang så var det å ta fatt på en ny uke. En nye uke med dager som skal lages fine, uansett hvor mye jobb det måtte bli. For er det noe som er viktig så er det å oppleve dager som er så gode at man setter pris på at man får dem – uansett om det så måtte gripe inn en ekstra oppgave eller to som kanskje ikke er fullt så like spennende.

Med nye dager å ta fatt på, hvor man kan fylle på enda mer kjærlighet og glede, så har jeg klart å finne meg noe som er til hjelp ved å spre enda mer glede hos meg. For det var i helgen jeg kom over noen grønne planter som jeg syns var så fine at jeg nesten ikke hadde hjertet til å gå rett forbi dem.

Det var et eller annet som formidlet at de hadde passet inn hos meg. Og da var det gjort – det endte med at dem fikk en plass i mine plantepotter som jeg syns er veldig fine, og som jeg har funnet på IKEA.

De er relativ store også, og det var på sin plass at det passet perfekt inn med enda flere grønne planter. De er vel i og for seg de to eneste levende plantene jeg har, ettersom jeg har kunstige pottebusker fra før av som jeg er veldig fornøyd med. Og ingenting er jo ikke i veien for planter som er uekte heller.

Syns de fant sin rette plass der de nå står, og for min del føler jeg at dem ga rommet litt mer liv. Jeg føler at det er et eller annet mer som jeg har lyst til å gjøre eller få til rundt meg på den plassen jeg har. Men så er det store spørsmålet – hva?

Jeg blir rett og slett nødt til å bruke tiden til hjelp ved å finne ut mer om den saken. Kanskje er det bare en liten endring jeg trenger. Eller kanskje det ikke er noe jeg behøver å gjøre, og at det er noe jeg bare tror. Det er jo alltid moro med litt forandringer en gang i blant uansett, så får jeg se hva jeg finner på neste gang. De nye plantene er det i hvert fall ingenting i veien med.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *