EN STOR PAKKE TIL MEG I POSTEN

Categories Hverdag

Dette året har jeg satt meg noen mål, eller retningslinjer som jeg skal gjøre så godt jeg kan med å følge. Det hørtes veldig overkommelig for meg å kunne klare det, og jeg kommer til å få det til – etter at jeg har gått på noen sånne små feller.

Et sånn liten smutthull klarte jeg nemlig å finne her for bare noen dager siden, og her i går havnet det en stor pakke til meg i poste. Det hele startet med at et av mine plagg er helt borte. Jeg har vært i alle kriker og kroker, hulrom og skuffer og skap. Men ingen fangst var å finne etter den genseren jeg hadde som hørte til joggedressen min.

Hmm, hva skulle jeg gjøre nå? Jeg kunne jo ikke klare meg uten et kosesett i skapet, som jeg så kunne finne frem og ta på meg når man følte for det. Og på sånne fridager og kvelder hvor man ikke har noen planer og skal bare ta kveldene med ro, så er det veldig deilig å bare hoppe rett inn i et sånt sett.

Derfor klarte jeg ikke å lete mer etter noe som var enda bedre enn dette som jeg gikk for. I den korte stunden jeg suste rundt på nettsider, så var det dette jeg falt for. Et joggesett jeg fant inne på denne siden, og som jeg klikket meg inn for å få sendt til meg så fort som mulig.

I går kom det endelig frem til meg, og jeg ble enda mer overrasket enn det jeg trodde jeg kom til å bli. Fargen var mye finere enn hva jeg fikk inntrykk av før den kom, for ikke å snakke om hvor deilig, myk og behagelig den er å ha på seg.

Den finnes selvsagt i noen andre farger også, hvis dere er av interesse av samme joggesett som meg. Og med min flaks så rakk jeg akkurat å handle den på salg før de ordinære prisene steg opp.

Tenk å kunne slenge på seg dette en mørk kveld, eller når man kommer hjem fra jobb. Jeg har allerede brukt litt av dagen i dag til å bo i det, og det var behagelig å ha på seg. En sånn kosedress har jeg savnet den siste stunden å ha på meg etter at genseren til den andre kosedressen min forsvant.

Er dette et sett du også har lyst på, så er det bare å suse innom siden og finne frem dette merke. De har også fine lange jakker som matcher, og en haug av mange andre fine klær og tilbehør. Og med en levering på bare 1-4 dager så kommer den i en susende fart hjem til deg.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *