FLERE BARN KOM BORT FOR Å SE

Categories Hverdag

Noe av det beste jeg vet er å vite at man er bra akkurat som man er, og så lenge man er fornøyd med seg selv. Og i bunn og grunn er det bare en selv som vet hva som er best for deg. Alle rund kan påvirke og si så mye de vil, men det er kun DU som vet!

Kjenner at jeg blir mektig imponert om dagen – for ikke å nevne sterkere. Og med det kan jeg nå ta en stor neve og gripe helgen og ta litt velfortjent fri til å bruke tiden på akkurat det jeg vil. Hva den konkret fylles med får de neste par døgnene vise. I det minste skal den i hvert fall bli bra.

Her for noen dager siden kom det over meg at jeg skulle rote litt i tingene mine. Jeg tenker stadig om en annen garderobeløsning, og drømmer stort om et splitter nytt og svært klesskap. Men akkurat det er ikke prioritert for meg nå, så den drømmer få leve litt til.

Med årene så har skapene mine krympet en del, akkurat fordi det blir brukt som oppbevaring for andre saker i tillegg til klær. I ren tilfeldighet kom jeg over en løsning for ikke så lenge siden, noe som skulle være en bedre ordning for klesplagg. Dette har jeg nå testet ut, så kanskje kan jeg komme tilbake til dette senere for å vise.

Under den lille omorganiseringen jeg hadde, så kom jeg over en genser jeg nesten hadde glemt at jeg hadde. Husker at jeg kjøpte meg den fordi jeg syns den var fin, og ikke minst annerledes og tøff. Men så ble det til at den bare ble liggende fordi jeg ikke klarte å tre den over meg – ikke fordi den ikke passe, men jeg fant bare ikke anledningen til å gå rundt med den.

Men i dag fikk jeg presset hodet gjennom og den ble brukt på jobb for første gang. En gammel genser. Jeg kan ikke si at jeg følte meg helt komfortabel med det første. Men da jeg fikk en av de aller beste velkomstene på jobb i dag, hvor flere barn kom bort for å se hva som egentlig var trykket på genseren, så følte jeg meg mer og mer vel i den.

Og det er jo her denne genseren er ypperlig å brukes – på jobb. Jeg så flere barn som tittet bort på meg, og noen måtte til og med studere den litt mer. Det så også litt ut som noen syns det var litt rart eller merkelig å ha en stor munn ekstra, også på frontpartiet. En munn skal jo ikke akkurat være der.

Uansett, en fin fredag ble det, med en rosa genser med en stor munn. Nå har kvelden endelig senket seg, noe som jeg kjente var utrolig godt i dag. Og med håndballkamp på storskjerm og ingen planer kan det nesten ikke blir bedre akkurat i dag. Nå er det endelig helg, igjen.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *