FLERE SMÅ PAKKER TIL MEG

Categories Hverdag

Her for bare et par uker siden skjedde det noe som jeg ikke klarte å holde meg unna til å la være. Jeg hadde et behov for å fullføre de tankene som svirret frem og tilbake, og før jeg visste ordet av det så var enda flere bestillinger i boks.

Det er jo så enkelt å bare rote seg gjennom og bort på alle de sidene som har så enormt med mange små og store fristelser. Ei krone her og ei krone der – er det så farlig da? Og før man vet ordet av det så begynner summen å bli nokså stor.

Denne gangen var det jeg som klarte å bli lurt til å trykke på de riktige lureknappene. Og allerede så har det dumpet ned flere små pakker til meg i postkassen. Og i dag var intet unntak. Men hva var det jeg nå hadde lurt til meg gjennom hele denne lange veien, og hjem til meg?

Jeg var så heldig å få en helt ny smartklokke til bursdagen min i høst. En klokke av en type fitbit versa lite, med en enkel hvit klokkereim. Jeg har vel egentlig ikke vært inne på sånn i veldig stor grad av å skaffe meg noe til denne klokken. Ikke før nå.

Og i dag dumpet noe av det ned i postkassen min. Disse klokkereimene har jeg nå fått, og jeg venter faktisk noen mer. Og så lett er det å sprette pengene ut av vinduet også. Uansett, det er alltid spennende og morsomt med noe nytt, og ofte kommer det en lykkerus som bobler innvendig når det kommer pakker adressert til meg.

Men hvor har jeg funnet slike reimer? Nå er det ikke sånn at jeg handler så mye fra nett, men jeg er ofte innom Wish sin nettside og ser på både det ene og det andre. Det finnes jo så mye rart, og mye smart og nyttig. Og ikke minst kan man spare en del kroner her og der.

Så nå har jeg litt å velge mellom, og skulle jeg gå litt lei en av fargene, så er det bare å bytte på. Fra før har jeg den reimen som følgte med klokken – hvit silikonreim, som i grunn er ganske kjekk med tanke på gris og møkk som er lett å få av.

Disse reimene er av en stofftype, noe lignende stoff som olabukse. Men de er utrolig kule og røffe, og jeg likte dem godt. Nå gleder jeg meg bare til å bruke dem fremover, og som sagt rullere på reimene.

Mye som finnes der ute, i mange mulig varianter og fasonger, og til enhver smak og ønske. Kanskje har du klikket noen varer hjem også, og hva er dine siste nettkjøp? Jeg regner vel med at det kommer til å bli flere runder med netthandel, og har du noen anbefalinger en burde få med seg og skaffe seg?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *