DET GJØR EN GODT AV Å BRUKE LITT PENGER

Categories Hverdag

Jeg må bare starte med å komme med et lite og herlig hverdagsglimt som bare er helt fantastisk oppi den ellers hektiske hverdagen, og livet generelt, og det kan skje flere ganger i uken.

Å komme på jobb hver eneste dag er en stor glede, og det er ikke så mye som skal til før en kan trekke litt på smilebåndet. Tenk å ha en sånn jobb hvor fokuset ligger på barna, og dem gir meg så utrolig mye.

Dette ene glimtet jeg opplever når jeg kommer på jobb og er på vei til å kle av meg og komme på plass, det er at inneskoene mine ofte blir tatt frem. Men ikke av meg, men av et annet yngre barn som eier stor kjærlighet.

Men nå som jeg kom med et lite innspill av noe jeg legger merke til rundt meg, så tenkte jeg å vise mine siste innkjøp jeg har gjort nå i det siste. Shoppingen har ikke vært så stor, men jeg har likevel klart å unne meg et par plagg.

For det første har jeg siklet over denne genserkjolen utrolig lenge – ja, faktisk siden februar da jeg kom over den på nettet. Og endelig fikk jeg bestemt meg for hvilken farge jeg ville ha, ettersom denne kjolen kommer i mange fine farger som jeg liker.

Om din smak falt hos dette plagget også så er den å finne hos Floyd, og den heter Genserkjole Rosie. Jeg har aldri handlet klær der tidligere, så dette var første gangen min. Det skal sies at de har utrolig mye fint i butikken deres også.

Men det har blitt noe mer som har vært med å fylle opp klesskapet mitt. For det har seg sånn at jeg har vært en tur i byen for kort tid tilbake, og jeg er ikke akkurat ofte innom der. På denne turen var det ikke sånn at jeg var ute etter noe. Men da jeg kom over dette plagget klarte jeg ikke å gå forbi uten å ta den med meg hjem.

Plutselig hadde jeg skaffet meg enda en kjole, men av en litt annet type. Denne sommerkjolen syns jeg bare er søt i seg selv, og jeg likte den veldig godt. Og da var det ikke så lett bare å gå forbi denne heller hos Bik Bok.

Så litt har jeg klart å unne meg i det siste, og meg som mange andre vet at det gjør en godt av å bruke litt penger noen ganger – spesielt på noe en liker og har lyst på. Kanskje har du funnet noen skatter i det siste selv.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *