DETTE SKULLE FARMOR LIKT OG SETT

Categories Interiør

Tusen og en, tusen og to, tusen og tre, og sånn kunne jeg ha talt meg videre når man nå har begynt å telle seg ned til en etterlengtet helg. For nå er det ikke lenge igjen av denne arbeidsuken, og jeg føler jeg sier det alt for ofte. Men sannheten er at dagene flyr, og i dag har jeg kjent det ekstra på meg at hele meg har vært trøtt og sliten.

Den siste tiden har det blitt en del nytt i garderoben, og det er alltid moro når det havner noen større pakker ned i den lille postkassen. Flere pakker har blitt pakket opp, og nye klær har blitt tatt i bruk. Men ikke denne gangen.

Nå må jeg kanskje prøve og ta meg en liten pause fra denne hamstringen av klær, selv om jeg er et stykke unna fra å få fullført et helt nytt innhold på garderoben. Problemet er bare at man finner så utrolig mye fint at man helst skulle hatt alt.

Uansett, jeg klarte å lure til meg noe annet denne gangen. Noe helt nytt og som jeg ikke har hatt i bruk tidligere. Jeg var litt spent på hvordan det ville bli. Ville det passe? Eller ville det bare se helt rart ut? En lang og smal pakke havnet til meg i posten, og med litt fikling og tukling så var det vel oppe. La oss ta en titt rundt å se hvordan det ble.

Jeg vet ikke om utsnittene over her ga så veldig mye inntrykk i det nye som hadde blitt plassert i rommet. Men jeg må jo si at det alltid er veldig deilig å nyte synet rett etterpå av et rom eller en plass når det er ryddet og ordnet. Fint og ryddig klarer jeg å holde det, men etter en kort stund vil det alltid ligge et eller annet fremme her en plass i rommet som lager forstyrrelser. Men sånn er det med alle – vi er flinke til å rote også, uavhengig av hvor lite eller mye det er.

Men sånn er det å være menneske, og jeg vet at vi kan være veldig glad i å handle også. Og det som er helt nytt hos meg denne gangen er at vinduet har fått et nytt antrekk. Et par sett av nye klær som det aldri har hatt før, og som jeg ble overraskende fornøyd med utseendet og hvordan endring det gjorde med rommet. For nå er gardiner blitt montert og hengt opp, og jeg angrer ikke på valget.

Det ble et helt annet liv og uttrykk. Og dette skulle farmor likt og sett 💞 Jeg skulle ønske jeg kunne ringe henne og fortelle om alt det nye jeg har skaffet meg den siste tiden. Invitert henne på besøk sånn at vi kunne tatt den faste rundturen vår på rommet mitt, sammen. Jeg husker så godt alle de gangen vi gikk gjennom det hvor jeg gravde frem alt hun ikke hadde sett. Hun likte det veldig godt.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *