ENDA EN SVENSK SERIE

Categories Hverdag

Tenk at det finnes så utrolig mye bra laget der ute som vi sitter igjen med for å underholde oss selv. Jeg har vel forholdt meg litt til de kjente og beste programmene og andre serier, men har nå fått utforsket enda mer av hva som finnes blant alle de mange historiene og fortellingen som er gjemt imellom alle de andre.

Jeg klarte jo å runde meg ganske raskt gjennom den svenske serien, den tynne blå linjen, som jeg startet på tidligere denne uken. Jakten gikk rimelig lett på tråden igjen for å finne noe nytt. Noe interessant og spennende som lagde liv og lot blikket følge nistirret med.

Jeg rullet meg atter en gang nedover siden. Ganske langt også, helt til noe vekket interessen min for å klikke meg videre innpå og finne ut av hva dette var. Enda en svensk serie, og det viste seg og være litt i den samme sjangeren som den jeg allerede hadde sett.

Så startet historien, og fra aller første sekund ble spenningen bygget opp. Jeg kjente det på meg også, at dette var noe jeg måtte følge godt med på for å få med meg alt som skjedde. Rebecka Martinsson heter serien, og etter både den første og andre episoden som jeg har sett igjennom så er også dette en serie jeg vil anbefale.

Godt man har noe å fylle tiden med sier nå jeg, og jeg merker at det er litt godt å koble ut med noe helt annet som drar meg bort fra alt det andre man leser og får med seg av pandemiens verden. Nå har smitterekorden bikket enda et hakk opp, og istedenfor å fly rundt overalt så er det bedre å sitte hjemme med noe som er bedre å se på. Så trenger du litt underholdning av krim er denne verdt å se. Jeg skal i hvert fall sette meg ned igjen for å se videre på den.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *