FERIEGJESTEN HAR ANKOMMET

Categories Hverdag

Og der var vi godt inne i andre ferieuken, og med sol i øyet og singleten på plass, så er det bare å fortsette og kose seg videre med fridagene man har. Og det er ikke tvil om at henne her gjør det.

Feriegjesten har ankommet. Tenk å være på ferie. Være en liten hund på fire korte bein som kan pile av gårde så fort som bare det. Istedenfor blir jeg nærmest fotfulgt hvorhen jeg går. Og sitter jeg stille skal hun absolutt ligge godt plantet inntil beina mine. Noen vet å nyte livet i ferien sin, og det gjør for så vidt jeg også.

Noen ganger lurer jeg litt på hva disse små dyrene tenker. Alt må jo virke ganske stort og høyt for dem, med tanke på at de er en del mindre enn oss. Men tror ikke jeg skal grave meg så mye inn i det denne gangen.

Enn så lenge får det gå at man lener seg tilbake og graver seg godt til rette for resten av denne dagen. Slår på en serie, senker skuldrene godt ned og tar livet med ro – for det trengs det også.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *