FORVILLET MEG BORT I ENDA EN SERIE

Categories Hverdag

God mandag og god kveld, og der var vi inne i en ny uke igjen. I mitt lille hodet hadde jeg sett for meg en helg med en eller annen form for planer. Skulle fått gjort et eller annet selv om jeg ikke hadde noen form for anelse av hva det skulle være.

Skal sies at jeg fikk fylt opp helgen med litt i hvert fall, og midt oppi alle de andre få seriene og programmene jeg følger med på for tiden, så skal du ikke se at jeg klarte og forville meg bort i enda en serie. Hvorfor er det laget så mye bra når man gjerne skulle brukt tiden sin på noe annet nyttig?

Det er mye jeg har sett, og det er en del som jeg kommer over som jeg ikke tror er så bra som jeg håper på forhånd, men som viser seg å være enda bedre. Blant annet denne serien her, Ulven kommer. Jeg har rullet meg over denne noen ganger, men endelig fikk jeg somlet meg til å finne ut av hva dette egentlig var.

Det kom jo en liten anbefaling fra sidelinjen av noen andre som hadde sett denne, og som hadde sansen for serien. Så da var det ikke annet å gjøre enn og starte og se denne. Og vet du hva? Den var mye mer spennende og interessant å se på enn det jeg først hadde antatt.

Selv vil jeg anbefale den videre, selv om jeg bare har fått med meg halvparten av serien. For meg fenget den fra første sekund i hvert fall, og uten at jeg skal røpe så mye av den så handler det om at en familie havner i en knipe og får hjelp utenfra og gjør alt for å overleve.

Da jeg først så coveret på serien og leste det lille som sto om den så virket den ikke så veldig interessant at det var sånn at jeg måtte se den. Men da jeg først satte av tid til å finne ut av hva dette egentlig var, da var det gjort. Er rart det der om hvordan meninger kan forandre seg så fort etter at man har utforsket litt nærmere.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *