FØTTENE MINE HAR NÅ FÅTT VARME

Categories Hverdag

Litt spontant, men likevel så viktig at jeg rett og slett måtte ta et lite grep om saken. Vi er godt kjent med alle årstidene vi har her vi bor, og som vi mange har erfart kan været og landskapet variere ganske så bredt. Alt fra fine og enkle dager, til dager hvor alt plutselig kan stå helt på hodet.

Frem til nå har jeg klart å traske rundt i joggesko, men de siste ukene måtte jeg være litt sånn på vippepinnen til å labbe frem og tilbake i noen dårlig vinterstøvletter som ikke lenger tålte fuktighet. Jeg kunne kjenne at tærne ble våte, men de var likevel så lette å ta på seg ved bare å hoppe føttene rett ned i.

Men sånn kunne jeg ikke ha det, og da sto jeg med enten joggesko eller de store og tunge vinterstøvlene av høye timberland jeg har. De er ganske gode og varme å ha på seg, men jeg ønsket å ha noen som var litt mer enkle å tråkke ned i og gå rundt med, sånn før det blitt full vinter litt senere.

Så, da var det ikke annet enn å ta seg turen ut til en skobutikk for å se hva dem hadde å tilby. Om de i det hele tatt hadde det jeg var ute etter.

Og jammen skulle jeg ikke ha flaks der altså. Tenk at jeg skulle finne meg nye sko så fort. Og oppå det hele så ble det to fluer i en smekk. For jeg kom ikke hjem med bare et par, men to. Jeg kom til å tenke på at det hadde vært greit med et par litt røffe sko som jeg kunne bruke på jobb, og et annet par som var til litt sånn til penere bruk her hjemme. Så, da kom jeg hjem med både blå og beige sko som falt godt i smak hos meg.

Paret fra merket under wood er jeg allerede veldig fornøyd med, hvor den er varm og god, og samtidig utrolig lett med tanke på hvor klumpete den kan se ut. Og det er det som er så deilig med skoene, at man nesten ikke kjenner at dem er på og ikke gir ekstra tyngde. Og med en høy såle i tillegg så er de absolutt en favoritt hos meg.

Og så er det dette mørke paret da. Disse har glidelås på siden, og er lette å ta av og på. De er godt foret dem også. Men de har jeg enda ikke fått testet ut skikkelig enda. Så å gå rundt med dem også fremover ser jeg frem til.

Så, nå skal jeg ikke klage på at jeg ikke har gode fottøy å ha på meg nå som det er blitt kaldt. Føttene mine har nå fått varme, og det neste problemet mitt jeg må finne en løsning på, det er disse kaldblodige hendene mine. Om du så har noe tips til å holde liv i så og si konstante kalde fingre så blir jeg ekstremt glad for å høre dem.

3 kommentarer

3 thoughts on “FØTTENE MINE HAR NÅ FÅTT VARME

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *