GODT OG VARMT

Categories Hverdag

Heldige som vi er så har vi hatt noen fine og varme tider. For meg er sommeren over for i år, selv om temperaturen har vært noen grader høyere i en del enkelte dager. Men tiden flyr, også fortere enn man kanskje kunne tenke seg, og det begynner å gå mer mot kjøligere tider.

Fra før av er jeg kjent som å være en av frysepinnene, som kan fryse veldig fort, og spesielt når jeg får kalde fingre over lengre tid bare jeg har vært en liten tur ute for å hente posten for eksempel. Det er med andre ord ikke mye som skal til før kroppstemperaturen min synker, og derfor var det godt at jeg kom over dette i dag.

Ut på en liten luftetur på et lite kjøpesenter i Tønsbergs nabokommune, hvor turen gikk innom litt forskjellige butikker, så klarte jeg ikke å komme tomhendt ut igjen fra en av stedene jeg var innom.

Som du kan se så ble altså dette med meg hjem i handleposen. Et nokså veldig enkelt og hvitt pledd, men som er ekstremt deilig og mykt. Godt og varmt er det også. Så at jeg skal fryse fremover kan jeg se langt forbi.

Ikke nok med at jeg sikret meg dette lekre pleddet, men jeg har også et nesten helt likt fra før av. Riktig nok ikke i samme farge, men i et som er grått. Pleddet er i hundre prosent polyester, så da har du kanskje en anelse om hvordan det kjennes ut.

Jeg gleder meg i hvert fall virkelig til å ta dette i bruk gjennom kalde dager og kvelder. Og når det i tillegg passer perfekt inn på rommet mitt, som jeg har klart å få så lyst og fint den siste tiden, så kan det nesten ikke bli bedre.

Det aller siste som mangler nå og som er en av de største ønskene mine, det er større plass. Ja, for det savner jeg. Jeg har bare ikke klart å gjøre noe med det, å ta det enkle men likevel store skrittet videre. Så du kan jo si jeg gleder meg når jeg har litt mer å boltre meg på.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *