HVOR VIKTIG HYGIENE ER NÅ FOR TIDEN

Categories Hverdag

En ny uke, og enda flere muligheter står på spill. Skulle gjerne ønske at den setningen stemte, men med denne usikre tiden så må man nesten bare ta en dag av gangen og lese tiden så godt man kan.

Jeg kjenner at hodet mitt er fullt av masse informasjon, med både litt som jeg forstår veldig godt, men også det som er blitt sagt gjennom mediene som jeg ikke helt har klart å skjønne. Vi er jo alle inne i denne tiden. Vi oppfatter den ulikt, men budskapet som kommer inn er den samme.

Uansett, derfor er det viktig at vi alle tar grep om det som er rundt oss i samfunnet, akkurat som litt av det jeg forklart i det forrige innlegget jeg luftet litt tanker om her i går. Vi vet ikke hvor langt dette vil gå, og vi vet ikke helt konkret hvordan dette vil utvikle seg.

Jeg har også sett en trend, eller skal vi kalle det et forsøk, av noe som har begynt å svirre rundt på nettet. Jeg ble fascinert over “eksperimentet” og jeg kunne ikke la være og prøve det selv. Og med slike spennende forandringer, hvor man også lar tankene spinne rundt om hvordan det har seg til, selv om man forstår hvorfor det er sånn, så er dette såpass viktig nå i denne tiden av jeg vil dele det videre.

Dette trikset ser ut til å være på vei inn, og jeg kom over og fikk se dette her i går. Før jeg visste ordet av det så hadde jeg “ingrediensene” foran meg, og så tok det bare noen sekunder før jeg var i gang med fremgangsmåten som måtte til.

Jeg kan jo si at det var så fascinerende å se reaksjonen, så det lot seg ikke bare gjøre en gang. Et par ganger til måtte jeg gå gjennom den samme instruksen, og det er her vi virkelig får se hvor viktig hygiene er nå for tiden. For å si det sånn, det har blitt mange ekstra runder med vann og såpe de siste dagene, og det kommer jeg til å fortsette med!

Det skal sies at mine filmferdigheter ikke er av den største interessen, og da jeg gikk medier og kommunikasjon på skolen var film noe av det jeg likte minst. Jeg forstod meg aldri helt på redigeringsprogrammet vi brukte i faget, og interessen var heller ikke stor nok til å lære meg mest mulig.

Heldigvis har jeg tatt nyttet av et enklere program som allerede ligger på maskinen, og den syns jeg er lettest å bruke. Dessverre får jeg ikke lastet opp min egen lille snutt som jeg har satt sammen, men om du vil se hele det lille konseptet så kan du klikke deg inn på en facebook-link her. Og så har du også mulighet til å teste det ut.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *