KJEDSOMHETEN TOK OVERHÅND PÅ MEG

Categories Hverdag

En merkelig tid, og alt føles bare veldig rart av ulike grunner. Det er vel ingen hemmelighet at det blir mange timer nå om dagen i denne posisjonen – med den lille skjermen foran seg, alt for å få litt underholdning og livet til å gå videre.

De siste dagene har det gått i å inndra så mye informasjon som mulig, og noen ganger har det til og med blitt litt for mye av det som skjer ute i verden, så man har vært nødt til å koble ut med noen helt annet. Blant annet med serier som jeg har nevnt i et tidligere innlegg her.

Er litt som om alt synker litt lenger ned, og man merker at gropen i sittekroken som blir mest brukt for tiden bare tilpasser deg enda mer. Jeg har vel nærmest isolert meg enda mer på rommet mitt nå som dagene er sånn som dem er.

Vi gjør jo så godt vi kan med å komme oss gjennom alt dette her, og jeg kan jo innrømmet at det for en liten tid tilbake hvor jeg hadde en dag hvor kjedsomheten tok overhånd på meg. Jeg visste ikke helt hva jeg skulle gjøre. Jeg hadde ingen idéer – ikke før jeg havnen i den farlige fellen.

Den “gyldige” grunnen til at jeg ble dratt inn i verdens store hule husker jeg ikke helt. Alt skjedde så fort, og før jeg visste ordet av det hadde jeg klart å lure til meg noen varer hjem til postkassen min.

Du vet når du får et skikkelig søtsug og har virkelig lyst på et eller annet av sukker, og ender opp med å grave i alle kjøkkenskap og skuffer du har hjemme for å finne et eller annet du kan trykke i deg? Litt sånn var det, og jeg hadde så lyst på noe nytt.

Plutselig fant jeg ut at jeg hadde lyst på noen nye reimer til klokken min. Noen som var enkle og vennlige, samtidig fine. Jeg klikket meg frem og tilbake på flere varer, og “uheldigvis” var dem på vei hjem til meg.

Nå har jeg altså to nye farger i den lille samlingen min som jeg kan velge mellom. De havnet i min postkasse til morgen i dag, og jeg ble faktisk overrasket over fargene jeg hadde bestilt. Ikke overrasket som i noe negativt, men overrasket over hvor finere dem var i forhold til det jeg hadde sett for meg på forhånd.

Skikkelig knæsje farger som kan gjøre deg glad, og det er ekstra godt å kunne gå med slike farger rundt hånden om humøret ikke er helt på topp en dag eller flere. Jeg er i hvert fall veldig fornøyd med dem, og gleder meg til å ta dem i bruk. Den grønne er allerede festet på.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *