KAN DETTE TILTREKKE GUTTER?

Categories Hverdag

Jeg har vel aldri vært sånn veldig opptatt av mitt utseende, selv om jeg kan tenke og se tilbake på bilder fra da jeg var en del yngre og tok tak på sminke for aller første gang. Utviklingen har gått både opp og ned, og noen ganger kunne det kanskje se litt mye ut.

Men jeg har aldri vært den som har overreagert med ekstra mye av både det ene eller det andre. Og jeg er heller ikke den som må ha det siste nye, eller det som ligger høyest oppe på topp av det veldig mange unge bare må ha.

Det siste året har jeg for eksempel holdt meg til en parfyme, med en duft som jeg har vært greit fornøyd med. I luktens verden er jeg heller ikke den som har mange ulike duftflasker å velge mellom.

En enkel og fin sprayflaske med lukt har jeg hatt. Men når tropical breeze går ut, en parfyme jeg kjøpte en gang i tiden hos Rusta, så var det kanskje nå på tide med en ny ettersom det er så tynt så tynt med lukt igjen av den.

Fra en enkel og “jukseparfyme” så har jeg nå gått tilbake til Escada. Har tidligere vært innom denne duftserien en eller annen gang i fortiden. Og nå skal den tas i bruk igjen. Men med tiden så forandrer jo ganske mye seg, så denne flasken her har jeg ikke prøvd før, så den gleder jeg meg til å ta i bruk.

Kanskje har du brukt den før, allerede bruker den eller er veldig godt kjent med denne parfymen. Flasken er enkel å fin – ikke at det har sånn veldig mye å si, ettersom den står gjemt inne i et skap hos meg. Men så lenge den lukter godt så er dét det som gjelder.

Nå skal jeg i hvert fall ikke lukte vondere, men mest sannsynlig mye bedre enn det jeg har gjort. Kanskje kan dette tiltrekke gutter? Escada skal i hvert fall gjøre susen for en frisk lukt, så får alt det andre bare komme når det kommer.

2 kommentarer

2 thoughts on “KAN DETTE TILTREKKE GUTTER?

  1. Så kule bilder! Den lukter sikkert supergodt 👍😊 Celebrate now, står det, nå er jeg forlovet så har feiret litt🥳🤩😅
    Kjempefin blogg og lykke til med kjærligheten!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *