KLESPROSJEKTET MITT MÅTTE GÅ VIDERE

Categories Mote og skjønnhet

Endelig! Er det lov å si at man har gledet seg litt ekstra til en lengre friperiode enn bare en liten helg? Alt føltes ut som en helt vanlig morgen. Fredagen var kommet, en arbeidsdag ventet foran meg, men det gikk ikke helt opp for meg at jeg nå skulle ha ferie før jeg dro hjem fra jobb i dag. Har for så vidt ikke gått opp for meg enda heller.

Uansett, helgens store overraskelse kom en dag tidligere da det plutselig tikket inn et varsel som lyste opp. “Her er hentekoden. Pakken kan nå hentes.” Var vel ikke akkurat sånn det ble formulert når man får en sånn melding om at det venter noe på deg. Men at det var en pakke til meg, det var det ingen tvil om.

Ingen så lurte jeg meg selv til å koble helt ut og la klikkene i fingerspissen ta styringen på nettet. Det er jo så fryktelig enkelt å få tilsendt varer hjem til seg, istedenfor å fly frem og tilbake på store kjøpesentre og andre butikker for å bruke ekstra lang tid på å finne det man skal ha.

Klesprosjektet mitt måtte gå videre, og for bare en uke tilbake siden så var jeg igjen og lusket rundt på denne nettsiden som jeg har blitt så glad i – Sportmann. Hvem skulle tro at de hadde så mye fine klær, og på bare disse to månedene så har jeg vel kjøpt mer klær enn det jeg gjorde i hele fjor! Der ser man hvor ofte jeg kjøper klær. Svært sjelden med andre ord, så man kan jo si at garderoben kanskje har skreket litt høyt i det siste etter å få noen utskiftninger.

Jeg kom over denne tunikaen som du selv kan finne her hvis du likte den du også. Jeg syns den var veldig fin da jeg så den på nett, men akkurat på bildet her vet jeg ikke om jeg syns den var så fin. Men den er fin nok til å beholde, og den vil nok la seg kle opp enda bedre på varme dager og som en sommerkjole, uten bukse. Men fin, det syns jeg den var.

Jeg var også ute etter noen nye gensere. Jeg slet litt med å finne noen som falt i smak, i hvert fall i starten. Kan si jeg brukte tid, men endte opp med blant annet denne her. Merket er fra JDY Marco, men så ikke ut som de hadde denne fargen igjen akkurat nå. Eller om den er utgått. Men finnes i andre farger også.

Og her er en av de penere toppene som jeg ikke klarte å se forbi. Den finnes i noen flere farger, men jeg gikk for svart. Svart går jo til så og si alt, så den kan brukes til mye. Likte veldig godt armene på den, og ikke minst var stoffet mykt og deilig. Er du glad i slike plagg så finner du den her.

Kjenner du igjen denne? På mitt forrige kjøp skaffet jeg meg akkurat samme genser, bare i en litt annen fargekombinasjon. Jeg syns den var så fin at jeg måtte ha “tvillingen” i tillegg. Fant den her, og den kommer til å bli brukt for å si det sånn.

Og hva med dette antrekket? Jeg har jo et lite lager av enkle, luftige og tynne shortser som jeg har funnet på Cubus de siste årene. Har hatt sansen for dem, men nå har jeg skaffet meg en litt mer “ordentlig” shorts hvis man kan kalle det dét? Shortsen finner du her. Også måtte jeg bare ha med t-shirt på kjøpet da denne utrolig kule fargen her dukket opp, og den kan du få tak i her, og denne finnes også i flere farger.

 

Og til slutt, en kjole som skal bli godt å ta frem på varme sommerdager når solen stråler over oss. Å, nå kjente jeg litt ekstra på det at jeg gleder meg til den tiden hvor hverdagen skal virke litt lettere, med tanke på påkledningen. Vil du gjøre det samme og ta frem en sånn lekker kjole du også? Hemmeligheten er at du finner den her inne.

Med andre ord kan man nå runde av og håpe at det kanskje kan bli en liten pause i klesshoppingen og oppgraderingen av garderoben. Eller? Hvis jeg ikke havner i en liten felle igjen da, og finner enda mer som er fint. Men moro med noe som er nytt.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *