KLESPROSJEKTET MITT

Categories Mote og skjønnhet

Nei og nei, hva er det jeg har funnet på nå da? Jeg har jo hatt dette lille prosjektet mitt sånn litt i bakhodet. Drømt meg bort på nesten alt jeg har sett, men tenkt at sånn skulle jeg hatt, men samtidig følt litt på om det hadde passet meg.

For ikke så lang tid tilbake startet dette klesprosjektet mitt. Store deler av garderoben min skal fornyes, hvor det finnes plagg som er flere år gamle, blitt godt brukt men ser fortsatt fint ut. Og mye av det har gått i boksen “lei”, og da er det godt med noe nytt.

Under min første runde med nye klær som jeg fant, så var jeg såpass fornøyd, og ikke minst fantes det utrolig mye fint. Så, jeg havnet i bestillingsfellen og fikk plukket meg ut noen plagg. Alle disse klærne er fra Sportmann, og det blir nok ikke siste gangen jeg handler derfra. Om du ikke allerede har vært innom nettsiden deres så er det verdt et besøk. Og kanskje ender det opp med et kjøp hos deg også.

Dette settet her er noe som jeg virkelig likte godt, og det er mykt og behagelig å ha på seg. Jeg syns slike sett er så fint på andre, men igjen så var jeg usikker på om det ville kle meg, og ikke minst om jeg ville føle meg vel i det. Og da det kom i posten i går og jeg prøvde det på så var jeg ikke i tvil. Dette var noe jeg kunne like, og settet merket jeg nesten ikke at jeg hadde på. Om du likte det også, så finner du buksen her og genseren her.

 

Og denne genseren kunne jeg ikke klikke meg forbi, og her har den fått plass i garderoben allerede. Syns den var så fin med stripene kombinert i disse fargene. Denne finnes også i noe flere varianter med farger, men hos meg gikk jeg for denne og angrer ikke. Her finner du genseren.

 

Videre på siden klikket jeg meg, og jeg var innom flere overdeler av gensere som var noe av det som skulle fornyes. Og da denne lyseblå genseren dukket opp så måtte den være med i handlekurven også. Denne finnes i flere farger, og klikker du her kommer du rett til den om du er interessert i den.

 

Og enda mer blått. Da jeg rullet meg forbi denne genseren så tenkte jeg bare en ting – denne måtte jeg ha. Likte blåfargen godt, og jeg gleder meg til å gå med enda flere farger fremover. Også denne er i flere farger å velge mellom, og et klikk her og du finner den.

 

Med litt videre scrolling så blåste øynene seg opp da denne dukket opp. Jeg er jo veldig glad i grønn, og denne fargetonen av fargen bare måtte jeg ha. Jeg har jo noen t-shirt fra før. Men etter den gangen jeg gikk gjennom så finnes det vel bare svarte. Så her måtte jeg gå for litt knalle farger. Fikk du sansen for den du også? Hopp innom her.

 

Og til slutt i denne shoppingsrunden så ende jeg med denne jakken. Jeg har en lignende jakke fra før i en annen farge. Men nå fremover blir det jo varmere, uavhengig hvor lang tid det vil ta. Men i den overgangen vi kommer til nå og våren utover, og sommeren for den saks skyld, så er en slik jakke ypperlig. Og denne har jeg tenkt til jobbruk. Det er ikke alle klær jeg bruker på jobb, så da er det godt å ha en som kan egne seg til det.

 

Og det var denne rundens shopping. Det er alt for mye fint å få tak i, og jeg kunne tenkt meg mye mer. Men det får jeg ta med tiden. Kan ikke få alt på en gang si. Nå skal jeg først og fremt sette pris på at jeg har en helg foran meg. Hva jeg fyller den med blir spennende å se.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *