LURT TIL Å UTFØRE ET KLIKK

Categories Interiør

For ikke så lenge siden midt i ferien så ble jeg lurt til å utføre et klikk. Man leser jo om hvor farlig sånt kan være, artikler som forteller hvilke sider du skal holde deg unna og hvilke nummere som man skal se bort ifra. Man vil jo ikke risikere å havne i den fellen hvor man taper det man har, eller mister det man venter på.

Hvis man vender litt om på det hele så ble jeg ikke lurt, men jeg gjorde noe lurt. Jeg vil i hvert fall si at det var lurt, for nå har jeg fått gjort en liten forandring. En endring som forandret på stemningen, og som ga et litt annet uttrykk av det jeg så rundt meg.

Det var en ettermiddag for en uke tilbake, da jeg endelig fant meg noe som jeg likte og som kunne passe inn hos meg. Det er jammen ikke alltid like lett å utpeke seg noe som man trenger, eller ønsker seg. Og vil det passe når man får det opp? Og hva vil det gjøre med rommet?

Jeg var rett og slett på gardinjakt for å skifte ut de beige jeg hadde. Jeg var klar for en forandring, og jeg falt for denne fargen her som er blue/misty grey. Jeg var litt i tvil om hvordan det ville forme resten av rommet, og jeg har allerede havnet på en konklusjon – jeg angrer ikke på valget.

Jeg vil si jeg er mer fornøyd med fargen på de nye gardinene, enn de jeg hadde fra før. Og man blir jo alltid glad og i godt humør når man får en forandring som man liker. De beige gikk litt i et med veggene, eller det var lite avbrekk på fargekombinasjonene. Men nå med de lyse veggene og de mørke gardinene så ga det mer helhet.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *