LYS OPP DEN ROTETE ORGANISERINGEN

Categories Interiør

Hvor kom egentlig tanken over idéen fra? Og hvorfor ble det til at dette måtte jeg ordne? Samme kan det så være, for nå har jeg allerede investert og fått tak i det jeg så for meg for bare en kort tid tilbake.

Jeg tror jeg kanskje har vært innom det før, sånn for meg selv og mitt. Den gangen husker jeg ikke helt hva jeg tenkte, og borte ble det, for planen på denne løsningen kom ikke tilbake før nå.

Kanskje kan det ha noe med at interessen for det tidligere ikke var sterk nok. Kanskje så jeg ikke helt vitsen med det, uansett hvor mye jeg hadde det på kroken. Men agnet ble sluset bort, og det verken satte seg eller festet seg godt nok før nå.

Jeg begynte å gruble, for så å samle inn den informasjonen jeg trengte for å få tak i det. Pilte over en side på en butikk jeg visste kunne ha noe sånt. Jeg hadde ikke planer om noe sånn veldig fancy på det jeg var ute etter, men noe som kunne duge til det jeg så for meg.

En veldig snartur innom en av senterets butikker fikk en rask titt. Jeg så både høyt og lavt i avdelingen hvor de skulle ha dette jeg var ute etter, og som jeg ønsket meg. Frem og tilbake gikk jeg mellom hyllene, men ikke et eneste napp var å se av det jeg hadde lyst på.

Flere runder gikk jeg, og i det jeg var på nippet til å gi opp og deretter spørre en av butikkens ansatte, det var da det gikk opp et lys. Da jeg endelig fant det jeg var ute etter så kan jeg nesten skjønne litt at jeg brukte så lang tid på å finne det som jeg gjorde. Produktet var jo hengt helt nederst på hyllestangen, og var bare et lite pustedrag unna av å treffe gulvflaten. I tillegg hang det så langt inn under alt annet fordi det kun bare var noen få av dem igjen.

Med min flaks hamstret jeg til meg så mange jeg trengte, og så var det å pile hjemover for å få dette montert. Men hva var det jeg nå hadde tatt fatt på og skaffet meg?

Jeg fant frem tommestokken og målte i vei. Skal sies at det gikk fort, og resten tok jeg på øyemål sånn at det så overkommelig og greit ut. Perfekt ble det jo uansett til slutt. Men hva var nå dette som hadde en knapp som kunne stilles inn på både auto, off og on?

Joda, som du ser hvis du legger merke til det så har jeg nå klart og montere noen lyskilder oppunder platen som er med på å lyse opp skapets innhold. Hvis du ser bort i fra den slitne omorganiseringen min i skapet, som jeg i og for seg er langt ifra fornøyd med, så ble det overraskende bra i mine øyne.

Men hvor fant jeg disse rørene av lysspotter som skal gjøre det hele litt mer fancy? Kanskje skape litt bedre oversikt over hva man har? Og for min del – lyse opp den rotete organiseringen min enda mer.

Er du av samme interesse nysgjerrig på å ha planer om å lyse opp det mørke skapet ditt du også, eller bruke det helt andre steder, så har det seg sånn at jeg har funnet disse lyskildene hos Clas Ohlson. Er du igjen nysgjerrig på hva produktet heter? Ta en titt her, da kommer du rett til LED-belysningen med innebygd sensor – og ja, du hørte riktig. Du kan også stille inn sensoren på dem sånn at du slipper å tenke på å skru dem av når du lukker dørene og forlater skapet. Etter min mening så er dem veldig bra til prisen den har. Og du får dem så og si ikke billigere.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *