MED MØNSTER OG SMÅ LEKRE DETALJER

Categories Hverdag

Solen strålte gjennom de lyse liftgardinene mine her i morges, og følelsen jeg fikk da blikket endelig fikk sprettet opp var ganske god. Egentlig overraskende god også, så nå håper jeg det bare går en vei, nemlig oppover.

Tidligere denne uken så var jeg litt på farten. Ble ikke noe sånn voldsomt greier, men en liten svipptur til nabokommunen. Inn på et lite kjøpesenter der er det en butikk som får besøk. Jeg spaserte inn og rundt bare for å se om det fantes noe spennende der.

Det skal sies at det var mye fint, og mye jeg kunne tenkt meg. Men ofte tenker jeg sånn at det ser finere ut på andre og ikke like bra på meg, selv om jeg gjerne kunne tenkt meg mange av de lekre plaggene som selges.

Fra den lille turen jeg hadde så kom jeg likevel ikke tomhendt hjem igjen. For det hadde seg nemlig sånn at denne jakken måtte jeg ha med meg i en pose. Den falt rett og slett helt i smak hos meg – og jeg som ikke har mange jakker fra før.

Men lommeboken klarte ikke å holde seg unna. En del kroner kostet den riktig nok. Men når den var på hele 70%, nei da var det bare å gå helt inn for å få med seg jakken sånn at jeg kunne ta den i bruk.

Med all snøen som har smeltet til nå så håper jeg resterende forsvinner helt bort i løpet av kort tid. Jeg er så klar for våren, og ikke minst kunne bruke denne jakken ofte fremover. En enkel og lett jakke, med mønster og små lekre detaljer. Og ikke minst har den utrolig gode lommer.
Om det er av interesse så er den kjøpt hos KappAhl.

1 kommentar

1 thought on “MED MØNSTER OG SMÅ LEKRE DETALJER

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *