MED SOLEN I BLIKKET

Categories Hverdag

Når fredagen etter jobb starter med å lytte til en låt som nettopp har kommet ut, som runger ørene og som virkelig fenger deg. Da er det lov å ta helg med god samvittighet. Og låten som går igjen og igjen for ørtende gang, er sangen som skulle vært med i Eurovision i morgen. Attention med Ulrikke Brandstorp, men med en remix til. Om du ikke har fått med deg den kan du hoppe innom her.

Og mens lyden har spilt sin gjenklang så har jeg også fått slengt sammen noen bilder. Og da var det bare å finne frem speilrefleksen og finne et motiv som kunne egne seg. Jeg tittet ut for å se om det fantes noen fine rammer. Kikket meg rundt, men så endte jeg opp med det lille dyret.

Der sto hun i det store uteburet sitt i første etasje. Med solen i blikket og litt løvetann i munnen så kunne jeg ikke la være å skape noen bildeminner før lyskilden forsvant bort fra stedet.

Og igjen kan jeg se tilbake på en fin uke, og så er det bare å lade opp til helgen med 17. mai. Hvordan den blir i år får man se. Men hvordan skal du bruke denne dagen – hvilke planer har du lagt for den spesielle feiringen som vi får i år?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *