SPØRSMÅLSRUNDE: HVA LURER DU PÅ?

Categories Spørsmål

Det blafrer så vidt i tretoppene i det jeg titter ut og opp. Fargen som lyser frem er grønn, og med ulike grønne nyanser. Solen stråler, men luften er litt kjøligere enn det jeg skulle ønske. Og jeg skulle gjerne hatt en bedre utsikt på en sånn kveld som dette enn å se rett inn i en bitteliten skog med løvtrær og blå himmel over.

Men å sitte her å stokke sammen bokstaver til ord, som igjen blir til en tekst fylt med naturens prat, så hvorfor ikke bare prøve oss på en sånn spørsmålsrunde? Jeg følte jeg var godt inn i en bølge hvor tekster bare strømmet på. Men nå, nå sitter jeg her med veldig få idéer for øyeblikket, og jeg har så lyst til å la fingrene springe over tastaturet.

Så, med en spørsmålsrunde hvor det er mulighet for å slippe ut alt det man måtte lure på, så er det bare å fyre løs. Men husk – ingen spørsmål er dumme, men det er lov å bruke hodet. Kanskje sitter du med noe du gjerne skulle ønske at jeg skulle skrive mer om, eller har andre idéer å skyte inn. Tiden renner i hvert fall snart ut, så kast inn alt du måtte sitte med.

3 kommentarer

3 thoughts on “SPØRSMÅLSRUNDE: HVA LURER DU PÅ?

  1. 1. Hvor høy er du?
    2. Hva er dine drømmer for fremtiden akkurat nå?
    3. Hva er du mest og minst fornøyd med ved deg selv?

    Det ble ikke så mange spørsmål, men håper du får inn mange og kanskje klokere spørsmål enn mine, haha! God spørsmålsrunde! Og forresten flott ny layout her av deg!

  2. Gleder meg til svarene på spørsmåls runden! 😀 Jeg er ny leser av bloggen din, den er så ryddig og fin!!:-) Jeg har bare ett spørsmål, hva er favoritt drinken din? Hvis du drikker alkoholholdig drikke en gang i blandt? Håper ikke det ble for personlig spørssmål.

  3. Leser/følger du en fast blogg eller andre bloggere? I såfall hvilken eller hvilke?
    Hva er det beste du vet av bær? (Bringebær, jordbær eller blåbær)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *