NÅR KJENDISER BRUKER MEG

Categories Hverdag

Da jeg nærmest tvang meg i seng litt tidligere her i går kveld fordi jeg måtte slenge meg ut av huset i de mørke timene i dag tidlig, så rakk jeg heldigvis å ha en rolig morgen med alt for lite stress. Og det er sånne morgninger jeg like, hvor jeg kan stå opp 1-2 timer før jeg må reise til jobb. Som oftest har jeg to stille og rolige timer å starte dagen på, og jeg merker at det er det jeg har behov for, selv om jeg egentlig har mulighet til å sove lenger.

Kall meg gjerne en morgenfugl, og jeg har alltid vært det. Jeg gjorde mine rutiner som jeg alltid gjør fra jeg har våknet. Litt stell og klargjøring av det jeg både må ha på meg og med meg, og så går resten av tiden til å få med seg litt nyheter fra disse sidene, samt litt gjennomgang på disse hær’e sosiale mediene.

Klokken hadde så vidt bikket seks i morges hvor jeg da hadde hoppet gjennom både instagram, facebook, et par nyhetssider og til slutt en av de største sosiale mediene – snapchat. Og det var her jeg fikk den lille overraskelsen sånn ut av det blå.

Selvfølgelig må jeg jo følge denne karen her. Etter min smak så er det mye bra å se hos han av det han legger ut. Men da jeg hadde kommet til denne sliden i storyen hans, det var da jeg kunne se det med en gang.

Se nøye på bildet. Det er ikke så veldig synlig akkurat der, men helt nederst i høyre hjørnet på det røde bildet så er det en tekst. En skrift som knapt synes, og selve bildet er også litt uklart. Men grunnen til at blikket mitt stoppet litt ekstra opp da jeg fikk se det i mine morgentrøtte øyne, det er fordi jeg kjenner det igjen. Det er mitt bilde!

Det er jo litt morsomt når kjendiser bruker meg. Jeg personlig sendte også dette bildet til Ørjan Burøe etter andre gangen jeg var på hans show som var så kanonbra. Og da sier det litt om hvor flink han er, men også om hva jeg liker. Og jeg husker i 2019 at jeg var litt stolt av å ha fått dette ene av mange andre gode bilder av han, og at jeg satt oppe til sent ut på kvelden og nattetimene for å få fikset alle bildene som var brukbare. Så med andre ord har jeg både to og tre album med han – to fra showet hans om Fordommer, og et fra showet Store gutter gråter ikke. Om du en gang får muligheten til å se han og det han driver med, så er det verdt sitteplassen. For underholdning og latter, men også litt alvor, det er det helt klart!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *