PLUTSELIG VAR JEG HELT HEKTET

Categories Hverdag

Mens kulden har sneket seg sakte innpå, samtidig som det er større sjans for dårligere vær fremover, så har jeg klart å rote meg bort i noe som jeg har blitt nokså hektet på. For ikke så lenge siden var jeg på jakt etter noe å se, en serie som jeg kunne følge med på. Og før jeg hadde rukket å se på så veldig mange så hadde jeg allerede rotet meg langt inn i en serie som virkelig falt i smak.

Fra tidligere hadde jeg verken sett eller hørt noe om den, men lot meg begynne og se for å finne ut om dette var noe for meg. Plutselig var jeg helt hektet og fant interesse i å følge med på hva som skjedde videre. Og nå sitter jeg her og har snart sett ferdig alle de fire sesongene som ligger ute av den.

Dette var en serie jeg ikke hadde trodd at skulle fenge meg så mye da jeg så forsiden på den. Men det gjorde jeg altså, og i tillegg er den dansk. Ikke at jeg har sett på så fryktelig mye danske filmer og serier. Men denne falt altså virkelig i smak hos meg.

Det er sommer. Både Julie og Jesper nærmer seg 30, 3-0, uten å ha funnet en partner. Mens vennene deres manifisterer seg som to eller flere, må de fremdeles navigere livene sine som single.

Det er alt jeg kan røpe om hva dette handler om, og den er så bra at jeg vil dele den videre. Det er mye følelser og kjærlighet på spill, og i mitt tilfellet så er dette en serie som jeg skulle ønske hadde enda flere sesonger. Men med fire liggende ute, som du finner på sumo, er dette noe å få med seg.

Nå er ikke jeg sånn veldig flink til å omtale filmer og serier, og skriver ingen anmeldelse for det jeg har sett. Jeg syns denne bare er så bra at jeg vil få andre til å ta seg en tur for og la dem finne ut om den er noe for dere.

Og med grå og triste dager som dette her, hvor regnet faller ned hver eneste time, så skal resten av kvelden brukes til å drømme videre inn i det jeg allerede har sett, og håpe på enda mer romantikk og spenning. For det er det, for de som liker sånt. Så, klikk deg inn på Being 29 om du kommer deg inn på sumo, og kos deg med en spennende historie av en flott serie.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *