PROSJEKT GARDEROBE

Categories Mote og skjønnhet

Jeg er ikke vond å be når alarmen kimer for full hals om morgen for å vekke meg, og jeg nærmest spretter rett opp av sengen. Dette er for så vidt sant det, og det som er så deilig med det er at jeg har noen timer på meg etter å ha slått av “hanen” til å kunne nyte ekstra tid i sengen til en rolig morgen før jeg virkelig må komme meg av gårde.

Slik start på dagene nytes, og jeg har alltid vært den som har likt å ha god tid på meg før jeg skal noe. Kunne bestemme litt når i løpet av den tiden man vil finne frem klær og alt annet man må ha med seg for dagen, så lenge man får med seg alt man skal før man fyker ut dørene i heimen her.

I dag gikk jeg for å hoppe inn i dette herlige settet. Et dressett fra adidas som havnet hjem til meg her i går. Det har seg sånn at jeg har startet prosjekt garderobe, hvor planen er å fornye nokså mye av den. Jeg eier en del klær som er flere år gammelt, og mye av det begynner å bli litt kjedelig for “dagens motestil”.

Ikke at jeg er så opptatt av å ha det siste nye, eller det dyreste og aller mest fineste. Her går jeg med det som passer meg, og ikke minst det som jeg liker. For det er også viktig. Jeg har ikke vært den som har prioritert klær så veldig mye, i motsetning til andre som bytter ut garderoben sin titt og ofte.

Men nå for tiden er jeg på klesjakt, og tar litt sånn nå og da, litt om litt. Dette settet her kan blant annet brukes til både hverdags og kos, og jeg var litt skeptisk da jeg dro på meg dette til morgen i dag. Ville jeg føle meg vel i det når jeg gikk ut dørene her, eller ville jeg føle at det ble helt feil og rart? Du har kanskje kjent til den følelse med klesplagg du også, men jeg dro det på meg og lot meg fullføre dagen med både buksa og genseren på.

Og vet du hva? Det er helt utrolig deilig å ha på seg, og jeg merket nesten ikke at jeg hadde det på meg. Dressen er fra sportmann, og er du av interesse så finner du den her. Den kommer i fargen helt svart også, med hvite og blå stripedetaljer. Men hos meg falt valget på denne lyseblå, og jeg angrer ikke for å si det sånn.

Jeg er i hvert fall storfornøyd med antrekket, og nå blir det bare å lete etter flere klesskatter som gjemmer seg. Jeg vet litt hva jeg vil ha når det kommer til klesveien, og det er ikke alt som passer meg eller som jeg har lyst til å gå med. Men sånn er det for de fleste, og det beste med å være menneske er at ikke alle har lik smak og vi alle er forskjellige. Har allerede blitt litt mye shopping i år allerede, men det skal nok ikke stoppe meg av den grunn når det venter en stor opptur allerede neste uke. Hvor ble tiden av?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *