SÅ GIKK JEG PÅ EN LITEN SMELL

Categories Hverdag

Har du noen gang kjent på den følelsen av at det er noe du skulle ha gjort? At listen har vært litt lenger enn ønsket, samtidig som du gjerne skulle ha gjort alt på en gang? Du skulle gjerne vært ferdig i går, men får aldri ut den lille fingeren som kan løse så mye.

Nå har det gått et helt halvt år som jeg har klart å holde treningen oppe, pluss at du legger på to måneder til. Faktisk er jeg litt imponert, selv etter at jeg begynte å trene alene. Da jeg endelig klarte å få ut fingeren etter fem hele år uten trening til å komme i gang igjen, kunne jeg vel ikke stopp opp etter kun kort tid.

Helt siden jeg meldte meg inn hvor jeg kunne trene så mye jeg ville, og ikke minst når jeg ville, så har jeg klart å holde det gående allerede fra dag en. Ikke hadde jeg trodd at jeg skulle klare det, og at jeg i det minste skulle ramle ut litt her og der innimellom.

Når jeg tenker tilbake på det så har jeg faktisk klart å holde mine mål så og si hele veien. For å få mest utbytte av der jeg trener, så har jeg forholdt meg til å trene to til tre ganger i uken – aller helst tre.

Så mange ganger var det jeg trente før, da jeg spilte håndball men måtte gi meg på grunn av oppløsning av lag, og ikke minst skadene jeg pådro meg. Jeg slet med plager i to års tid, og glad er jeg for at jeg fikk operert ut platen i hånden.

Hadde jeg fortsatt hatt den platen i leddet mitt, hadde jeg nok ikke vært like langt der som jeg har kommet i dag. Jeg har selvfølgelig en delvis skade enda, hvor jeg ikke får bøyd det ene håndleddet mitt like langt som det andre. Men vondt, det er jeg glad for at jeg ikke har, og bare se hvordan treningsjobben min har gått til nå.

En del forskjell er det siden jeg startet i august, på bildet til venstre, og frem til nå som er til høyre i bildet. Jeg har hatt mye fokus på store deler av alle muskler, selv om noen har fått bedre resultater enn andre. Og moro er det å se at kroppen forandrer seg.

Siden det har gått så bra som det har gjort, og siden jeg fortsatt har lyst til å trene videre, så klarte jeg å lure til meg en liten overraskelse. Den siste tiden har jeg kommet over flere reklamer på facebook, og mer ble det ettersom jeg valgte å følge siden deres der.

Før den tid også har jeg tenkt en del over at jeg har hatt lyst på nytt treningstøy. Ikke noe som bare er vræl, men som har litt bedre kvalitet enn det dårligste, samtidig som jeg kan få lov til å være litt stolt, eller være mer fornøyd over å kunne bruke det aktivt.

Det skal sies at jeg har vært fornøyd med det treningstøyet jeg har brukt, og det er jo alltid morsomt med noe nytt også. Så her om søndagen da det var så stille og rolig hvor jeg ikke hadde en eneste plan, så gikk jeg på en liten smell.

Og i dag havnet den i min postkasse, kun tre små dager etter bestillingen ble registrert. For første gang har jeg bestilt noe fra Keepfit sine sider, og av det lille jeg har fått oppleve er jeg ganske fornøyd. Leveringstiden deres gikk ganske fort. Det gikk kun tre små dager før jeg fikk varene mine. Men hva slags treningsklær bestilte jeg?

Bare se på disse lekre fargene her. Da jeg var på leit etter noe nytt, samtidig som jeg likte, så rullet jeg innom flere type antrekk. Er det sånn at du ønsker de samme klærne som jeg gikk for, så kan du finne tightsen her. Toppene er helt like men i forskjellige farger, og du finner den rosa her og den svarte her.

I tillegg benyttet jeg sjansen til å unne meg en ny sport bh, siden jeg først var inne på handlerunden på deres sider. Så i handlekurven ramlet også en som passet antrekket, hvor du finner den her.

Med et lekkert treningsantrekk fra Keepfit satser jeg på at treningsmotivasjonen fortsetter, og at den blir enda bedre. Nå har jeg bare fått prøvd dette på meg, og jeg gleder meg til første treningsøkt i nytt treningstøy.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *