SANG OG MUSIKK GJØR MYE MED DEG

Categories Hverdag

De mystiske krimfortellingene har blitt lagt litt til siden, og tror du ikke jeg har klart å lure meg selv til å finne noe nytt å se på? Selv har jeg tatt meg litt i nakken og sett at det har blitt en del anbefalinger fra min side som har kommet ut. Men heller bedre å tipse når man har kommet over noe som er bra, samtidig som det kan være til glede for andre. Og nå har jeg blitt lurt av meg selv til å se enda mer.

Denne gangen har jeg gått helt bort fra spenningen for det mystiske som hender, og heller blitt fenget av denne serien her som er med på å gi meg en god del glede midt oppi påsken. Og for å si det sånn, jeg angrer ikke på at jeg lot denne serien rulle over skjermen min.

Zoes spilleliste som ligger ute på nrk sine sider gjør meg nokså glad mitt oppi alle tanker som surrer og går. Og det å slå seg til ro med denne handlingen her gir et ekstra pusterom til å kunne slappe litt ekstra av og bare følge med på det som blir vist.

Uten å si for mye om hva som ligger i den, så består den kort og konkret av mye musikal som blir sunget gjennom alle episodene, hvor følelser og tanker til alle rundt hovedpersonen kommer ut gjennom sang, men som bare hovedpersonen kan se og oppleve.

Ganske interessant og spennende, og det er sant det som sies – sang og musikk gjør mye med deg. Det er rett og slett veldig godt laget utifra sjangeren, både med historie gjennom levende bilder og sang og musikk. I starten minnet den meg litt om filmene til Mamma Mia. Så har du sett og liker dem, så kan denne serien her være noe for deg.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *