SPØRSMÅLSRUNDE: SVARENE DU LURTE PÅ

Categories Spørsmål

– Hvor høy er du?
Jeg er visst litt høyere enn jeg selv trodde jeg var. Men høyden min er ca. 1.62 over bakkeflaten.

– Hva er dine drømmer for fremtiden akkurat nå?
Drømmer kan være så mangt. Men akkurat nå satser jeg på at jeg får det like bra i fremtiden som det jeg har nå, og at jeg mest sannsynlig er blitt enda mer lykkeligere.

– Hva er du mest og minst fornøyd med deg selv?
Jeg har fått høre at det er øynene mine folk pleier å legge merke til først. Men sannheten er vel det at det er dem jeg liker minst til en viss grad. Det jeg er mest fornøyd med er vel roen jeg klarer å ha når det står på og brenner som verst i rommet. Dette har jeg også fått høre fra andre som ser meg, og det kan ha noe med at jeg er en stille og rolig person fra før av.

– Jeg er ny leser av bloggen din, den er så ryddig og fin. Jeg har bare ett spørsmål, hva er favorittdrinken din? Hvis du drikker alkoholholdig drikke en gang i blant? Håper ikke det ble for personlig spørsmål.
Ingen spørsmål vil være dumme, og tusen takk for så hyggelig tilbakemelding! Jeg er ikke den som må ha noen prosenter i glasset for å kose meg – det er ikke det første jeg tenker på for å si det sånn. Men om jeg skulle ha lyst på noe sånt, så er jeg nok mest glad i musserende viner, hvor det nok er Fresita med jordbær som er favoritten.

– Leser/følger du en fast blogg eller andre bloggere? I så fall hvilke eller hvilken?
Jeg vil nok si at jeg leste flere faste bloggere før, og det kanskje har dabbet av den siste tiden. Men jeg har likevel noen som jeg må titte innom en gang i blant.
Vår lille Sara
Carolinge Berg Eriksen
Linn Therese Dagsland
Kona til
Speiltvillingene

– Hva er det beste du vet av bær?
Jordbær er nok det som skårer høyest på denne listen, og ingenting er bedre enn en god porsjon med jordbær med litt sukker og fløte over. Men jeg er også glad i blåbær, de man selvplukker ute i skogen, for de man får kjøpt på butikken er ikke noe gode.

6 kommentarer

6 thoughts on “SPØRSMÅLSRUNDE: SVARENE DU LURTE PÅ

  1. Takk for svarene, de var fine og utfyllende! Musserende vin er kjempe godt og friskt det, så da er vi to der, hehe.

  2. Takker for svarene:D Jeg også er utrolig glad i jordbær, spesielt de norske som har kommet nå!! Også er jeg helt forelska i markjordbær. Og det er så godt å ha fløte og sukker på også. Helt enig angående blåbærene, dem i butikk smaker vann?? Syns jeg. Så det er helt magisk godt med selvplukkede.

    1. Koselig at svarene ble tatt godt i mot. Markjordbær, eller jordbær generelt smaker veldig godt med fløte og sukker, og jeg klarte ikke la være og kjøpe med meg jordbær hjem fra butikken i dag. Så de gleder jeg meg til å ha fløte og sukker over i helgen 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *