Det finnes alltid en grunn for å unne seg et eller annet. Noe som man trenger og har behov for, eller som man bare skaffer seg fordi det er kult eller spennende. Men også denne gangen ble det et kjøp. Et fornuftig kjøp vil jeg kalle det.

Uken startet nemlig med at jeg forvillet meg litt inn på nettet igjen. Inn på denne siden som jeg liker så godt, og som jeg har brukt alt for mye de siste månedene. Det er ingen hemmelig innringer at det er Sportsmann, nettbutikken deres som jeg har blitt glad i å bruke, som fikk seg en liten handel av meg igjen.

For det første så var jeg på leit etter en utebukse som var i litt annen kvalitet enn den jeg allerede hadde. Men som var i den klassen sånn at den kan brukes til aktiviteter rundt og med barn og sånne ting. Jeg merker det at jeg har begynt å dele opp garderoben min litt i to deler, for ikke alle plagg egner seg til å brukes på jobb blant annet. Uansett, ble veldig fornøyd med overtrekksbuksen, og den fant jeg her. Den finnes også i andre farger.

 

Før man vet ordet av det så kan jo sommeren, eller varmere dager være her også. Så jeg kom over noen capribukser som jeg fikk sansen for å prøve. Overraskende godt stoff på disse, og gleder meg til dager hvor jeg kan bruke dem. Falt for disse to fargene, og jeg fant dem her inne. Den finnes i noen andre farger også.

Jeg var også ute etter tights. Og jammen hadde de det på nettsiden sin også. Utrolig hva man får tak i hos Sportmann, og ikke minst så veldig mye fint dem har. Så da har man fått det på plass i garderobeskapet sitt også, og det var her jeg fant den.

 

Jeg rullet meg videre på siden, og da denne dukket opp så var det ingen tvil om hva jeg skulle gå for. Denne måtte være med i handlekurven og fraktes hjem til meg. Og jeg angrer ikke. Den finnes i en fin svartfarge også, men gikk for en med litt mer farge på. Så nå kan i hvert fall sommeren komme hvor jeg kan fly rundt med denne. Nysgjerrig på kjolen? Her kan du kjøpe den.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *