VANDRER LANGS MED NATUREN

Categories Hverdag

For bare tre uker tilbake gikk jeg i langbukse og fingervanter med vind i kinna på halvøya. Nå ble turen noe helt annet med piratbukse, singlet og solbriller i et vær som man kan kalle sommer. Ja, for det er akkurat det vi har vært så heldig å ha i dag – sommervær sent i april.

Tenk å være så heldig med temperaturen og alt midt oppi disse tider. Og man kan jo ikke annet enn å bruke den for alt den er verdt. Og for å få tiden til å gå litt andre veier enn det man har stått midt oppi lenge nå, så fikk naturen besøk av noen som trengte og vandre.

Heldigvis skal hverdagen få litt andre retningsveier fremover. Spennende er jeg på hvordan det vil gå, og jeg må si jeg gleder meg til å komme tilbake til det jeg har savnet masse. Nemlig mer fast rutine på hverdagen. For det å bare tenke fra hodet uten å få gjort sånn veldig mye ut av det er nok ikke helt min greie. Man trenger som oftest to hender for å holde fast.

Derfor var det godt å få luftet seg litt mer enn bare innenfor husets rammer. Det skal jo sies at jeg har fått til mange utflukter den siste tiden, og det har blitt mange opplevelser og minner ut av det. Og når man vandrer langs med naturen på en slik tur så er det jo ikke til å legge skjul på at et kamera blir med slengende rundt halsen. For bilder, det måtte tas.

Vi er jammen meg heldig som bor i et så fint land som vi gjør, hvor vi har muligheter til å reise til flere forskjellige flotte og fantastiske steder for å skap opplevelser og minner. Og på sånne dager som dette kan man sette ekstra stror pris på.

2 kommentarer

2 thoughts on “VANDRER LANGS MED NATUREN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *