JEG ER IKKE VANT TIL DET

Categories Hverdag


 

Dagene tar virkelig på, og i dag fikk jeg kjenne det lille ekstra slaget i trynet. Jeg er ikke vant til det. Det er jo ikke dette som er min hverdag. Det er vinterferie på mange, og likevel sliter jeg så blodet spruter.

Det føles litt sånn. Om det er full gruppe eller om gjengen er halvvert er nesten ikke en forskjell. Hele denne uken har det hvert lite med sprudlende barn, men likevel kan det føles ut som de er mange flere.

I dag ble det litt for mye for meg, noe jeg ikke klarte å legge merke til før alt var over. En fin og flott dag har det absolutt vært, men samtidig har det vært så mye at jeg knakk helt sammen ikke så lenge etter at jeg kom hjem fra jobb i dag.

Heldigvis ikke noe vondt, men når jeg føler for å legge meg ned istedenfor å gjøre alt annet, da er du sliten. Jeg er slått ut. Så sliten at du pakker deg halvveis inn under dynen, og før jeg kunne telle til tre var jeg inne i drømmeland. 

Jeg kjenner det hadde vært utrolig deilig med noen dager fri. Noen dager der jeg kan samle opp ekstra energi for å klare og holde meg ut igjennom dagene. Men vent nå litt…

Vi sitter her med aller siste del av torsdagen i hendene, og i morgen alt kan vi ønske den siste jobbedagen velkommen for denne uken. Da er fredagen plutselig her igjen, og så er det bare å telle ned timene til å gå under dekk. I hvert fall på noen planer. For når dagen er jobbet inn i morgen kan jeg endelig ta meg en velfortjent liten feriehelg. Men først – litt mere slit!

7 kommentarer

7 thoughts on “JEG ER IKKE VANT TIL DET

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *